Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-27 10:15:11 följande:
    IngetEller.. jo... pajat en religionstråd bara.
    Hehehehe....Den var pajat från början. Vi gjorde den värd att läsa men men.........
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I

Goddag tjejer.

Tänkte titta in och hälsa på er. {#lang_emotions_flower}

• I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-02-28 12:51:03 följande:
    *vinkar matt från sjukstugan* Har ni saknat mig? Jag lever iallafall och har fått i mig en macka som första matbit sedan i fredags kväll Kräksjukan slog till i går eftermiddags. Det var inget kul när jag och sambon sprang i skytteltrafik till vår enda toalett samtidigt som lille Loppan var frisk och pigg och tyckte vi var urtråkiga. Ska läsa ikapp senare och se hur er helg har varit. Kramar till er iallafall.
    * Vinkar *

Tråkigt att ni blivit sjuk. :( Hoppas ni kryar på er snart. Jobbigt med magsjuka.

Kram.
  • I Blackrose I

Hej Velour

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeens igen. {#lang_emotions_frown}

Hatar, hatar, hatr, hatar att vara kvinna ibland. Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-01 16:05:00 följande:
    Hejsan!Fick också min, igår Som Sedek säger måste man hitta "ponnyn" i varje "negativ" situation. Min ponny i menssituationen är att jag hade problem med det förut men nu är det löst vilket gör mig väldigt tacksam att jag får mens, i tid också
    {#lang_emotions_frown} Men jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill inte ha mens.

Gör såååååååååååå förbannad ont. Ligger och vrider på mig i sängen och förbjudet hela mansläktet att visa sig hemma idag. Dom får gå hem till gamen ikväll. I dont care.
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-03-01 16:09:32 följande:
    *Letar fram det 1578 sidor långa word-dokumentet med namnet "Saker som Roses hatar" och lägger till "att vara kvinna" längst ner på listan.*
    Men har du problem aziz? {#lang_emotions_undecided}

Nog att min hat gentemot en viss grupp inte kan mätas i 1578 sidor men du behöver ju inte skriva det så många gånger. {#lang_emotions_djavulsk}

För övrigt är det bara två saker. Så det så. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I

Jaha, och så går alla och lämnar mig ensam. * Fortsätter surar *

Dumma, dumma, dumma er. {#lang_emotions_cry}

• I Blackrose I

Hej Sedek.

Ser att du är inne. Dom andra har lämnat mig.

{#lang_emotions_cry}

• I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-03-01 17:41:03 följande:
    Fniss
    Vad fnissar du om? {#lang_emotions_yell} Räcker det inte att du har tagit Sedek ifrån mig? {#lang_emotions_yell}

* Räcker ut tungan åt Isnogood *
    Isnogood skrev 2010-03-01 17:41:44 följande:
    "kramarom"
    Tack. Det gör så förbannad ont men jag får ut min agression i Religion-forumet så det börjar kännas bättre.

Allt väl med dig annars? Börjar köket se ut som en normal kök?
  • I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-03-01 17:53:33 följande:
    Du kan få tillbaka honom...han är lite för "tycker om gud för mycket" ibland för min smak   Fast...jag kom på en sak...om vi bara spelar med o inte säger något så kan vi ju byta plats på själva bröllopet, då är det ju DU som gifter dig med honom o inte jag Njae..köket ser ut som...en byggarbetsplats... Fläkten står o surrar som tidigare o golvet är lika mycket borta som tidigare...
    Åh, jobbigt. När har dom tänkt bli klar med den?

Men tack för erbjudandet. Tackar ja. men killar ska va liiiiiiite religiösa så mig gör det inget. {#lang_emotions_wink}

Är ensam hemma och håller på och bli rastlös. Har förbjudet killarna att komma hem ikväll.
Svar på tråden Tråddödare forts....