Velour skrev 2010-03-04 00:56:32 följande:
Jag vet.Men så gör motståndaren. Den vet dina svaga punkter och den tvekar inte att trycka på dem om du inte övertygas av hans argument och står upp mot honom.Grejen är att han också vet vad du tycker om honom och hans likar så för honom är det fullt krig nu Tänk dig honom som inte bättre än den regim som finns idag i Iran. Hur mycket bryr de sig om det iranska folket och hur mycket gör de för att förinta meningsmotståndare? Han, TSW, är precis likadan (om än med mindre makt ) Han är en nolla, precis som en fanatiker kan vara. Ser inget, kan inget och vet inget mer än den lilla värld de lever i. De vill heller inte veta något mer.Det är därför han tar till alla metoder för att fälla dina argument. Han försöker bryta ner dig i syfte att försvaga dina argument. Och det gör han genom att trycka på alla dina känsliga punkter.Kom ihåg det nästa gång du blir ledsen för något han skrivit, att han bara är ute efter att bryta ner dig. Då rycker du upp dig och blir titan igen. Visa dig oberörd för alla korkade anklagelser han riktar mot dig och iranier. Visa att du är större än att du tar åt dig.Idag blev jag anklagad för att vara fascist Men vad jag gjorde var att hitta motståndarens svaga punkt och vända den anklagelsen mot honom, lugnt och sansat Jag hade kunnat låta bli också, men den svaga punkten var alldeles för uppenbar Så sant som det är sagt, fanatiker riktar grova och fula anklagelser till höger och vänster mot sina meningsmotståndare. Så istället för att bli nedbruten, försök hitta poängen med vad han säger och bemöt det istället för bara anklagelserna.
Mmmm, det är ju precis det han gör med mig :(
Jag måste tuffa till mig som du säger det vet jag. Måste lägga undan mina känslor när jag diskuterar för just nu ser jag bara killens bild framför mig och det gör otroligt ont. Inte fyllda 25 ens. Sååååå orättvis.
Tack aziz för allt du skrivit och försökt muntra upp mig.
Innan jag loggar ut så tänkte jag bara säga att vi fick godkänd från resebyrån så vi åker ner i början av sommaren. Känns otroligt spännande. Ser verkligen emot det.
Måste försöka sova, ska ju upp om mindre än 6 timmar *suck*
Puss&Kram