Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour, andas aziz. Det är lugnt. Du behöver inte gifta dig med mig. {#lang_emotions_wink}

Skrämde jag bort alla nu som vanligt?

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    jfsebastian skrev 2010-03-04 19:27:37 följande:
    Jag är skitsur. Fick reda på att jag inte fick ett jobb  jag blivit lovad.Annars ok.Skönt med mamma.Vad har stökat på natten då?
    Ash då. Tråkigt men det är bara och söka jobb tills du kan charma nån. {#lang_emotions_wink}

Jag fick mitt nuvarande jobb efter 65 jobbansökningar. Slå det du. {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_tongue_out}

Äh, lät mig påverkas av en idiot. Kan berätta i din inbox sen om du vill eller så kan du gå tillbaka här i tråden till runt klockan 24 igår kväll så förstår du vad som hände. Tack för att du frågar. {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I
    Men Velour, nog att tjejer/killar brukar bli helt till sig när jag kysser dom men kom igen. Det var bara en kyss. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    jfsebastian skrev 2010-03-04 19:33:53 följande:
    Inboxa så får jag veta med dina kommentarer till.Det finns gott om miffon överallt.KRAM
    Ska bara natta barnen här så kommer jag tillbaka sen. Borde va tillbaka om en halvtimme, fjortio minuter om du är kvar annars får du ha en fortsatt underbar kväll. {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-04 20:03:09 följande:
    Kamran, är det din man? Väldigt rolig sak att göra
    Hej J_hjärtat_A ;)

Nä, makens namn har jag inte skrivit ut här. Kamran är en tokig kompis jag har.

Hur är det med dig? Är lillpojken bättre?
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-03-04 20:57:17 följande:
    Så trött.. vem fan körde över mig med tåget? Ett varmt bubbelbad, nått gott att dricka och lite massage hade inte suttit helt fel nu.. *drömer mig bort*
    * Ger Mandi en härlig ryggmassage och avslutar med nack-massage * {#lang_emotions_sunny}
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-03-04 21:37:14 följande:
    Till och med Sedek ljuger bättre... och han ljuger inte bra...
    Hörru, snacka inte skit om Sedek när han inte är här.
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-03-04 21:44:53 följande:
    Jag snackar inte skit om din älskling. Att inte vara bra på att ljuga är något positivt...
    Sorry, det blev fel där.

Skulle ha skrivit snacka inte bakom ryggen på Sedek när han inte är här och * Ler * angående......" Din älskling " ;)
  • I Blackrose I
    jfsebastian skrev 2010-03-04 21:45:05 följande:
    Ingen ska heller påstå att jag ljuger bra.Jag är kass på det, har för dåligt minne för att kunna ljuga bra.Jag glömmer ju hela tiden bort vad jag ljög om och då funkar det inte alls.
    Kom till den andra tråden om du vill. Jag ska ge tillbax med allt jag har ikväll sen ska jag öppna en flaska vodka med gubben min. ;)
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-03-04 21:55:35 följande:
    Scratchy, börjar du bli gammal och sliten? Har en grupp tjejer lyckats slita ut dig så passa att du behöver gå i penison.. ill. *sluta aldrig förundras över vad man få läsa i den här tråden*
    Hej tjejen. ;)

Tyckte du om min rygg&nack massage?

Kram.
Svar på tråden Tråddödare forts....