• Sedek

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-03-05 22:55:16 följande:
    Jopp! Vi har ojats över att du och S-mannen har så lätt för att binda ihop teorier med namn. Själv kommer jag ihåg teorierna med inte f-n vem som myntat dem....
    Hehe, det är det enda jag har lätt att koppla ihop med namn

Fråga mig inte om skådespelare eller namn på filmer för det kan jag aldrig!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-05 22:58:12 följande:
    Inte i kväll men på förmiddagen var jag ute ca 4 timmar o hackade snö o is (läs cement...) så nu kan vi äntligen öppna stalldörren helt o hållet, fast sjukt jobbigt var det. Ryggen skriker stopp till slut o armarna känns ovanligt tunga...
    Jag förstår, halft om halft på mage. *Visste inte att du hade så stor mage, men men*

Gör det ont när det är ben direkt under nålen? Jag funderar ju på en text på revbenen, vänstersidan... Men drar mig lite för om det kommer göra FÖR ont...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 22:59:51 följande:
    Tack! Jag har råkat titta på Solsidan ett par gånger. Vem är den där snygga men rätt så korkade hotellkillen?
    Hotellkillen? Snygga? Hoppas du inte menar Ove... "Shaas Ove, shaaaaas!!!"
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 23:03:15 följande:
    Du kan din geografi ser jag
    Skåne runt går fort. Några gånger som jag bott i Lund och hunnit med både Helsingborg och Kristianstad och tillbaka till Lund på samma dag, smidigt, ni har det bra där nere.

Ska ner i april till Smyge Hus, där är fint!
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 23:05:33 följande:
    Beror ju på om du har låg eller hög smärttröskel. Jag höll på att svimma när jag gjorde två tatueringar på samma dag (en ifyllnad för tredje gången med ärrbildning under och en helt ny) och satt och körde konturer över svanken, då var det rätt smärtsamt, annars har jag aldrig tyckt det var så farligt. På överarmen hade jag problem att sitta stilla för jag tyckte det kittlades så mycket
    Armen är man inte så smärtkänslig i, det går nog bra. Fast just revbenen, men jag vill ju ha den där... Blir säkert bra på armen också iofs.

Kan man be han provtatuera lite, så man får känna på hur det känns?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 23:07:08 följande:
    Nej, inte Dorsin eller vad han heter, utan en ung kille.
    Hm, måste ha varit en enstaka scen bara. Det är ju i huvudsak två familjer, och deras jobbiga granne Ove. Och Herngrens Mamma ibland. Jag har missat ett avsnitt och det kanske var just då?!

Trodde inte du gillade unga killar {#lang_emotions_tongue_out}
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 23:11:46 följande:
    Det är väl ungefär den rundan fast från Malmö och bort och runt Kristianstadstrakten. Smygehuk är fint, det var många år sedan jag var där, funderar på att åka en runda åt det hållet i sommar.
    Smyge är grymt, vi är på konferens där varje år! Har en bild på fejan på mig när jag ligger som en strandad säl under skylten "sveriges sydligaste punkt"

Är säkert väldigt turistigt där på sommaren, kan jag tänka mig. Har ju bara sett stället i april/maj...
  • Sedek
    Midka skrev 2010-03-05 23:13:55 följande:
    God natt på er! Nu kom natttåget och körde över mig.... Ögonen går ihop varesig jag vill eller inte... Ses imorgon! ..... på er!
    Godnatt godnatt!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 23:18:27 följande:
    Ja, den här killen verkar inte vara med lika mycket som de andra, men han brukar ha nån uniform på sig. Fast nu blev jag osäker på om det är hotelluniform eller om det är annan. Han brukar klanta sig (tror jag) och verkar vara rätt korkad. Brukar alltid följa med en av huvudskådisarna som jag tror bossar över honom, eller nåt sånt. Tittar ju inte på den serien annars, utan jag har bara råkat zappa in på just ett par scener med den här killen och fastnat VA? Varifrån har du fått att jag inte skulle gilla unga killar? Eller, hur ung menar du?
    Hehe...

Äh, det var nån gång för ett tag sen. Du sa nått i stil med att du inte kunde tänka dig att ha en kille som var yngre än dig. Bevis bör finnas i något av miljoner inlägg längre bak i denna eller förra tråden{#lang_emotions_laughing}

Och nej, jag känner inte igen karaktären du beskriver... Men jag är ju som sagt var ingen som lägger detaljer i filmer på minnet. Om det inte är något helt speciellt, som när den där båten sjönk i filmen Titanic.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-05 23:20:48 följande:
    Njae...fast..det beror väl på vad man gämnför med förstås  Vissa punkter kändes sjukt mycket...men det är nog inte smärtan i sig när den körs över benet utan mer att det dånar, vibrerar o "hugger" längs med skelettet...
    Alltså jag skojade om magen, ha    ha    ha. Hm, min humor verkar vara på topp nu igen{#lang_emotions_undecided}

Ok, men vad tror du om att provtatuera sig? Kan man göra en liten test bara, över revbenen så man vet om man pallar? Skriva m nått som inte syns?
Svar på tråden Tråddödare forts....