• Sedek

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-05 23:50:23 följande:
    Beror nog alldeles på vem du frågar...min tatuerare tycker det o halsen är värsta stället... Men å andra sidan så tycker han att jag är övermänsklig som bara sitter där o inte ens säger "aj" när han gaddar
    Det är nog fler än din tatuerare som tycker det{#lang_emotions_dreamer}

Känner du inte smärtan eller styr du bara bort den med tankarna?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 23:50:49 följande:
    Jahaa, men vad bra för det tycker inte jag heller att jag är
    *pustar ut* Vilken tur... Snacka om att jag i så fall skulle haft en väldigt fel bild av dig
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-05 23:58:13 följande:
    Jag betalade 300 för dom jag har på handlederna plus första draken på halsen... den jag gjorde i dag betalade jag också 300 för (texten plus draken...) Men jag betalade 400 för draken på hö.sida av halsen... Beror lite på hur mycket jobb han måste lägga ner plus hur mycket tid det tar...sen tror jag att jag fick det billigare i dag pga att jag fyllt år...
    Fruktansvärt billigt!!! Lägg till en nolla så har du vanliga priser här...
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-03-05 23:59:53 följande:
    Hela min kropp skiker att jag håller på att bli sjuk, snuvig, ont i halsen, värk i kroppen och har den där äckliga smaken av sjukdom i munnen. Hur fan ska jag orkar det, går redan på knäna, är redan under isen, går redan på halvfart.. ja, ni fattar. *går och lägger mig* Godnatt allihopa!
    Godnatt Mandi, krya på dig
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 23:58:55 följande:
    Vad har du för bild av mig, om jag får fråga? *nyfiken i en (dum) strut*
    Att du är icke-ytlig såklart{#lang_emotions_dreamer}
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-06 00:03:43 följande:
    Koncentrerar mig på andningen o "tvingar" mig att slappna av..har fungerat hittills Att föda ett barn, som kommer med fötterna först, utan smärtlindring 8dom ville att det skulle gå så långsamt som möjligt..hur man nu kan tycka att 3 minuter är långsamt , få en stor spik genom tummen, krossa fingernaglar/ slå loss fingernaglar osv osv...det lär en att kunna koncentrera andning o "välja bort" smärta...
    Oj! Vilken beslutsamhet! Övning ger färdighet som man säger
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-06 00:05:51 följande:
    Wow! Det var ju riktigt utförligt Jag är imponerad *not*
    Äsch, du genomskådade mig...

Meh! Jag kan ju inte skriva en långt inlägg här och förklara vad jag har för bild av dig. Det vill jag inte göra.

Du får en ordfattig sammanfattande kortvariant:
    Omtänksam Osjälvisk Smart Känslosam (På ett bra sätt, om du undrar...) Nyfiken o vetgirig *visslar en osammanhängande melodi*
    ... och som plåster på såren för min korthuggenhet får du en kram
  • Sedek

Nu måste jag försöka sova, blev inte mer än 3 timmar i natt. Hade ett intensivt besök av fröken Å...

Godnatt på er

• Sedek
    Velour skrev 2010-03-06 00:13:39 följande:
    Vad snällt! Inte hade du behövt besvära dig för min skull heller!
    Eller huuuuuuur...!
    Velour skrev 2010-03-06 00:15:29 följande:
    Sorry för att jag drev lite med dig där i mina två sista inlägg, Sedek! I vanliga fall ska man inte driva med någon som inte har fått tillräckligt med sömn Godnatt och sov gott. Kram
    Drev o drev, fröken Velour. Erkänn att du var i desperat behov av att bli uppmärksammand
Svar på tråden Tråddödare forts....