• Sedek

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-05 23:24:25 följande:
    Det kan man absolut fråga dem, många tatuerare brukar köra på "tomgång" först, alltså att dom kör utan färg några mm så att man kan känna på ett ungefär hur det kommer vara Eller så har man min tatuerare som försökte övertala mig till att göra första tatueringen någon annan stans än på de känsligaste platserna man har på kroppen (Ska dit om en månad igen...då är det höger vad som ska färgläggas med svart pynt )
    Ah, tomgång låter bra! Perfekt!

Så handlederna är känsligast?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 23:24:46 följande:
    Damn it! Jag tog fel på serie Det är ju Playa del Sol jag menar!
    Du är ju snurrig du!

Först pratar du om fel serie på tv. Sen tar du tillbaka påståenden som visare sig inte passa.. Hm...
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 23:27:08 följande:
    Om de kör utan bläck så blir det ju inte mer än ett varnligt litet sår. Be dem köra med det om du är orolig. Det är inget pinsamt.
    Jag skäms sällan, ibland kanske man borde?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 23:27:07 följande:
    Ja, DET har jag sagt. Men jag tog tillbaks det också och så har det förblivit Ja, den där båten som skönk i filmen Titanic. Undrar vad båten kallades eftersom den tydligen blev så känd att man t.o.m. gjorde en film om den
    Regalskeppet Vasa?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 23:32:40 följande:
    Nej, jag har tagit tillbaka mitt påstående sen länge, då jag kom underfund med att det inte är alla unga killar som är omogna Men den här serien..ja..jag skrev ju att jag inte följer Solsidan och uppenbarligen inte Playa del sol heller. Jag bara fastnar på någon av dessa serier när jag ser en snygg kille. Sen bryr jag mig inte så mycket om vad serien heter egentligen.
    Trodde du det innan?

Så har jag aldrig resonerat när jag sett på tv... någonsin... Fyyy vad ytligt!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 23:33:36 följande:
    Jag säger inget
    Då blir det tyst för det gör inte jag heller{#lang_emotions_tongue_out}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 23:34:24 följande:
    Ja, DET måste Titanic ha handlat om. Det var ju faktiskt några i filmen som pratade svenska...
    Exakt det jag tänkte på! Han den där killen som man tror sjunker i slutet, är det inte han som sedan hamnar i Thailand och letar efter en perfekt strand?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 23:42:26 följande:
    Trodde och trodde, vi kan säga att jag inte har mött killar som denna 22-åring jag brukar umgås och prata med och absolut ingen i hans ålder. Han är mer gentleman, hänsynsfull, bildad och intelligent än de flesta (killar) jag känner. Ja, jag är ytlig. Nån skavank ska jag väl få ha
    Jag skrev ju så för att jag INTE tycker du är ytlig, men visst om du säger att du är det så... Okej för mig!

22 åring... Ja, han är ju ung i alla fall.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-03-05 23:45:32 följande:
    Men skeppet hette väl Titanic..? Var fick dom annars namnet ifrån när de gjorde filmen?

Men Mandi då! Vasa, Regalskeppet Vasa var det väl...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 23:46:44 följande:
    Ja just det! Vilken simmare! Fast jag tror att när han väl hamnade i Thailand och den där, att han nog önskade att han faktiskt hade sjunkit På tal om Thailand, såg filmen Shutter igår och blev faktiskt imponerad. Vissa scener var faktiskt lite läskiga
    Shutter, inte sett. Utspelar sig i Thailand?

Visst är det imponerande att ta sig från där den där båten sjönk ända till Thailand på vrakdelar!
Svar på tråden Tråddödare forts....