• Sedek

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-06 00:16:54 följande:
    Mm..jag vet...men killen jag tatuerar mig hos är ju "nybörjare", han tatuerar bara i gråsvart el svartsvart så det finns ju inte så många olika alternativ att välja på... Ska i höst göra en blåspräcklig drake på ena armen...men den kommer jag göra i studeo då den är för avancerad för honom att göra o då kommer jag ju få lägga ut lite mera pengar...
    Duktig nybörjare i så fall! Ja det är ju de priserna jag har i bakhuvudet, när man går till en studio.

Hoppas det gick att sova m tatueringen!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-06 09:09:36 följande:
    Gomorron Sedek Allt väl?
    Hej Rose!

Det är bara bra tack Själv då?
  • Sedek
    Midka skrev 2010-03-06 09:45:59 följande:
    Hon har inte lämnat men det verkar som att hon har lite datapaus under helgen. Hoppas det inte är ngt allvarligt. Har skrattat mig halvt fördärvat åt den där båten ni skrev om.... Cinderella? Vasa? Minns inte namnet riktigt.... Mandi var riktigt rolig! Isso: Du kommer snart se ut som Kat Von D! Såg henne igår hos Skavlan. Jäklar vad snygg hon är på sitt sätt!!
    Ja, Velour har inte så bra koll på filmer och namn och sånt. Hon gör så konstiga kopplingar ibland.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-06 10:05:27 följande:
    Ha ha, njae..så många kanske det inte kommer att bli...men man ska väl aldrig säga aldrig Men jag tror inte att jag någonsin kommer tatuera ansiktet  DET tror jag gör ont... Men det finns ju såååååå många som jag vill ha (!)
    Du får göra många små små bilder, så får du plats med fler{#lang_emotions_cool}
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-06 10:48:06 följande:
    Nu har jag vatt och joggat runt området. Det är underbar väder ute.
    Joggat! Nice, va det skönt?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-06 10:50:34 följande:
    Jodå, det är bra här med. Håller på och kollar biljetter....är såååå himla trött på kylan. Vill åka bort till nåt varmt land. Vi firar ju nyår snart här så jag håller på och kollar biljetter dom datumen. Hur går det med träningen/maten?
    Just det, nyår ja... Vart åker ni då? Till ett land där man kan fira med andra som firar nyår samtidigt?

Maten... Har mått asdåligt hela veckan, ont i huvudet och trött och orkeslös pga att jag inte äter kolhydrater nu. Men det släppte igår och idag går det fint brukar ta 4-5 dar innan kroppen ställer om sig, skönt att vara igenom det värsta!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-03-06 10:54:19 följande:
    Vad det där lät konstig nu när jag läser det men du förstår hur jag menar. Är fortfarande bakis efter igår kväll....Tog slut på en flaskan tequila med gubben. Gött götti gött gött....
    En flaska? Vad roliga ni är, sitter o super ihop
  • Sedek

Nu ska jag gå ut lite med lilltjejen här, det är ju varmt i solen!

Ha en bra lördag

• Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-06 10:57:48 följande:
    Aha...attans...mina bilder kanske inte räknas som små...  men dom på handlederna är små  men dom ska förstås byggas vidare...fast då blir det ju 2 små till så...  men hästen... den är nog 20 cm i diameter ca... o draken... hm, den är nog närmare 25-30 lång o 15  bred
    Men jag menar att du får förminska dem, så får du plats med många fler...

• Sedek
    Roses skrev 2010-03-06 10:59:58 följande:
    Det finns gott om folk som man kan fira tillsammans med här i Stockholm...ungefär runt 7-8000. Jag vet inte om jag ska vara ärlig. Gubben säger Dubai för då kan släktingar komma över och träffa oss och i Duabi finns det många många olika arrangemang när det är nyåret men du vet ju hur jag känner för...........men det finns ju inget annat och välja meeeeeeeeeellan. * Dunkar pannan hårt i bordet * * Kramar om Sedek för att han har klarat det värsta. Duktig pojke. *
    Tack för kramen då

Skönt med solresa, fy va gött!
Svar på tråden Tråddödare forts....