• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-02 00:11:10 följande:
    De borde slå ihop sig med våra butiker: "Sveneska jordgoubr är plötslit tillbaka"
    Klockrent!

Våra butiker och våra Å kan bilda en klubb.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-02 00:11:58 följande:
    Wow En sådan bok måste man tvätta händerna innan man tar i!
    Den står i en slags Humidor för gamla böcker i ett klimatkontrollerat utrymme. Man måste ha gasmask och handskar för att gå in där o läsa, därför jag drar mig lite nu på kvällen..., tar sån tid.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-02 00:12:37 följande:
    Att du tittar in snabbt och sen drar fort!
    Skulle kunna skriva nått tokigt här, men jag undviker det av respket, moral och allt vad det nu heter
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-02 00:15:02 följande:
    Hahah! På tal om matchmaking, har du någonsin agerat matchmaker åt någon?
    Ja.. Har du?

Sånt är faktiskt roligt, oavsett hur det går. Man får chans att påverka andras känslor, eller starten till något som kan gå hur som helst!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-03-02 00:15:11 följande:
    Nåväl, godnatt bitches (feat. Sedek)!!!
    *tar tag i din arm och slänger runt dig som en vante*
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-03-02 00:16:08 följande:
    Ja varför ska man komma ihåg namnet på saker man aldrig kommer i kontakt med?
    *tar tag i ditt lillfinger och gör en rörelse så du flyger runt och landar på rygg*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-02 00:18:35 följande:
    Ja, men nu avslöjade du så mycket så du hade kunnat skriva ner det ändå
    {#lang_emotions_yell} Ajdå, det var INTE meningen...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-02 00:15:55 följande:
      Är den på engelska också?
    Det är originalversionen på tyska, handskriven av herr Jung.

(nej den är på svenska faktiskt, men allt annat stämmer om specialrummet...)
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-02 00:21:38 följande:
    Nej, jag har faktiskt aldrig gjort det även om det är kul att, som du skrev, påverka andras känslor. På något sätt har jag alltid tyckt att det var fel eftersom jag alltid tyckt att två personer själva måste få upptäcka varandra, utan någon annans inblandning. Men så har jag själv blivit utsatt för det, så....och det resulterade i skilsmässa..
    Hoppsan, ja så kan man ju se det också. Eller att de väljer ju faktiskt fritt att gå dit, om dem två sedan fattar tycke så kan ju inte sammanföraren ha något ansvar i det.

Men din situation måste du väl erkänna var lite annorlunda än "vanlig matchmaking" ?

Fast jag kan förstå att du känner så inför matchmaking pga att du har dåliga erfarenheter av det, självklart.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-03-02 00:21:07 följande:
    Det är tum-sidan av handen som man kan kasta åt. Åt lillfinger-sidan kan man bara göra fastlåsningar. Testa själv så ser du...
    Ingen aning, jag ville bara kasta lite...

Men det ska jag testa vid tillfälle, kanske på min 7 åring här hemma?
Svar på tråden Tråddödare forts....