• Sedek

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-03-02 00:21:18 följande:
    Såg det.. Jag är trött som vanligt, han är hemma hos sig antar jag, vi var och käkade tillsammans innan sen åkte han. Han behövde väl sova i natt.. Sedek: jag behöver inte större säng, sonen ramlade ner från sin säng inte min. Min känns stor nog som det är när man ligger där själv..
    Okejdå!

Men du skulle få för dig att ha en massa poliser i sängen så kan det ju vara en bra ide med en större säng, eller hur?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-03-02 00:29:04 följande:
    Nähä... ingen puss...
    Puss?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-02 00:29:41 följande:
    Ja, precis det är valfritt att gå, men jag tycker ändå att situationen inte ska vara uppgjord. Att man naturligt och av sig självt ska råka på den man fattar tycke för Nej, min situation var en vanlig matchmaking. En dold sådan också. Det var inte ens så att nån tipsade mig om honom, utan de såg till att han och jag ofta hamnade i situationer då vi kunde vara med varann så att vi skulle fatta tycke för varann. Skillnaden mellan honom och mig var dock den att han såg mig som hon-som-kan-ge-mig-uppehållstillstånd och jag såg honom som en fin kille som jag fick känslor för. LURAD
    Jo jag vet, inte roligt...

Ska tänka på att inte göra så om jag någon gång skulle starta en matchmakingbyrå, vilket inte ens finns på min lista, inte ens ordet match finns på min lista. Så det är inte så troligt!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-03-02 00:30:53 följande:
    Och hur många kromosomer har du?

Tyckte du verkade så ensam bara, ingen ville pussa dig...

Ta det inte så allvarligt, det var ju ingen fysisk puss!

En liten anekdot om kromosomer innan jag lägger mig:
    I 7an tror jag det var, början på högstadiet, var vi lite osnälla mot en tjej som var väldigt dum, vi kallade henne för 47:an...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-02 00:32:53 följande:
    Okej Mr. Bond! Sov gott. Kram
    Nu släcker jag! Godnatt Fröken V o kram på dig
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-02 17:39:44 följande:
    Jo tack...särskilt när det är vinter o dåligt med ström i stängslena runt hagarna... För där är i alla fall MIN ponny...i hagen
    hahahaha

Det kan bara inte gå fel när man hittar sin ponny överallt...

*funderar på om tråden börjar dö*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-02 20:46:59 följande:
    Då vill iallafall jag bli den sista som skriver i den
    Inte en chans!
Svar på tråden Tråddödare forts....