Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-03-12 23:09:41 följande:
    Du vet väl att man kan handla i Dubai också?
    Kan man? Trodde dom bara sålde turbaner/abayor......Tror i och för sig att dom har börjat med kondomer också. Har väl äntligen förstått att man ska låta andra föröka sig. {#lang_emotions_djavulsk}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-03-12 23:10:33 följande:
    Det kommer gå så bra.. har ni glömt nått så finns det väl affärer där nere oxå.
    Tack. Antar att det finns affärer där nere också. ( Vad man nu säljer i dom. )

Om ni bara visste hur nära en kortslutning jag är.
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-12 23:13:50 följande:
    Jag vet, Hässleholm är verkligen staden gud glömde
    Stad?

Slår mig själv hårt på fingrarna............hässleholm stad?!.....*biiiiiiiiiiiiiipp* {#lang_emotions_dreamer}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 23:19:16 följande:
    Bestämde du dig för kejsarsnitt efter 36 timmars värk eller? Nu tror jag inte att jag hänger med.
    Ähhh, det är jag som ska ha blatterollen här. Whats ur problem?! {#lang_emotions_undecided}

Med Nik tog det 36timmar. Kanske var jag otydligt men bilden är från när jag var gravid med Nik ( Äldsta sonen )

{#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-12 23:20:15 följande:
    Nej, hon menar att äldsta sonen kom efter 36 timmar, så när hon skulle föda lillemannen så vägrade hon vaginalt. Hon har TVÅ pojkar
    Men titta, det var inte alls svårt och förstå Velour. :p
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-12 23:24:39 följande:
    De är kända för att ha alla lyxaffärer som finns eftersom det är i Dubai alla rika oljeshejkers fruar shoppar
    Shoppar deras fruar?! Nääää! {#lang_emotions_surprised} 

........Jag fattar inte att jag gick med på detta.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 23:28:47 följande:
    Menar du att det inte var svårt att förstå mig eller menar du att det inte var svårt att förstå Jha?
    * Tar tag i Velours huvud och kysser henne det bästa jag kan *

Vilken stad var du ifrån? Tabriz? Ardebil?
    {#lang_emotions_undecided}

{#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 23:29:56 följande:
    Men naturen runt Hässleholm är fantastisk! Och det finns många fina hästgårdar i Skåne. Velour, bor du i K-stad nu?Bebisen kan inte sova, och vi har inte fått något fredagsmys Jag nös och väckte honom och sen dess är han orolig. Och varm! Han är ju sjuk men har nu fått en alvedon. Fast inte vill han sova för det
    Jo, naturen i Hbg är helt underbar också. Sofiero-slottet är det bästa jag vet. Hade min första dejt där..... * drömmer mig bort *

Men stan är ju dödens-stad på söndagar. Finns ju ingenting och göra. Finns/fanns 5 diskotek där alla var och efter ett tag kände man ju alla.

Finns ( Bensin ) kvar?`

Välkommen tillbax. ;) Man blir beroende. Jag sa gonatt för en halv-timme sen. :p
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-12 23:33:56 följande:
    Nu ska jag sova!Isnogood: Ta det lugnt med karln, har är väl ovan att msn:a med snyggos Velour: Drick inte för mycket!Roses: Ha det så bra på resan, akta dig för.. ja.. akta dig för farliga saker Mandi: Subkutana insulininjektioner i underhudsfettet, japp, 10 poäng!JhA: Skånska rockar fett Gooooood naaaaaaaat
    Gonatt och sov gott. :)

Tack, ska akta mig för ---- så jag inte blir såld på kvinno-auktionen där nere. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 23:35:12 följande:
    Vad generös du är med kyssar Önskar du vore mer generös med kommatecken etc. Vadå Tabriz? Menar du att jag är korkad?
    Kommatecken?! Vad är det? {#lang_emotions_undecided}

Nääääää?! Vad? Sa jag nåt?! {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Tråddödare forts....