Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

* Rökpaus *
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-12 22:45:19 följande:
    Åh men duuu, du är jättefin som gravid Stoooooor mage men inte så väldans tjock tycker jag! Men 50 kg... Det måste ha varit mycket vatten, transkutant vatten (underhudsvatten eller vad det nu kan heta på vardagsspråk).Har du alltid sådana där svarta rutor framför munnen
    Havandeskapsförgiftning heter det Karln.
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-03-12 22:54:05 följande:
    Nej, det är nått helt annat än det Sedek menar.
    Men jag hade havandeskapsförgiftning med en blodtryck som var uppe i 180 sista dagarna,
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-12 22:49:38 följande:
    Men oj då! Det där kan jag inget om, är inte det farligt? Hur gick det?
    Jo, det är farligt. Fick ligga inne sista två veckorna så dom kunde kontrollera blodtrycket och äggviteämnet i urinen. Fick Hepatos också till råga på allt. Ser man noga på mina ögon så ser man hur jag lider.
  • I Blackrose I

Nej, hörrni. Dags och logga ut.

Ha det en fortsatt trevlig kväll/natt.

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 22:58:58 följande:
    Kan man bli full av kärlek?
    Glad att det ordnade sig till slut. {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 23:01:50 följande:
    Men gumman, vad hemskt När jag låg inne på specialmödravården så låg den en mamma i sängen bredvid mig. Hennes barn hade fått i sig avföring i mammans mage och hade blivit förgiftat. Det barnet grät något så fruktansvärt och rösten var hjärtskärande. Jag grät ofta när jag hörde hennes lilla bebis gråta sådär som om den led
    Det hade Nic också fått i sig. :( Men han klarade sig utan några problem men det var hemsk och se det. När vattnet gick var det brungrumligt. :( Sen tog det 36timmar innan han kom ut. Inte rolig alls.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 23:03:08 följande:
    Jo.. Hoppas du får sova gott ikväll så du är pigg och glad inför resan. Vad spännande!!
    Jag är så nervös att jag snart svimmar. {#lang_emotions_embarassed} Kommer snart få resfeber.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 23:03:08 följande:
    Jo.. Hoppas du får sova gott ikväll så du är pigg och glad inför resan. Vad spännande!!
    Har tusen tankar i huvudet som snurrar....

Har jag packat allt?
    Välling? Vällingflaska? Schampoo? Tandborste? Tillräckligt med kläder? Badkläder?...........Kommer få kortslutning snart. Har kollat passen tusen gånger för atts e allt stämmer.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 23:07:14 följande:
    Fy! Men så himla bra att han mådde bra ändå 36 timmar låter jättelänge...Du måste ha varit halvt medvetslös efteråt av trötthet.
    Ja, jag dog av trötthet när han väl var ute. Fick en massa komplikationer också som vi kan hoppa över.....Totalvägrade vanligförlossning med lillskit så jag fick kejsarsnitt.
Svar på tråden Tråddödare forts....