ouch! nej, det är såna saker man som svensson slipper fundera på. trist!kan du inte ta ett nickname då och göra ditt riktiga namn icke-sökbart? ser ju en massa folk som nu heter 'myzan' etc, inte helt lätt att lista ut vem de är då...
Det visste jag inte att man kunde. Trodde man var tvungen att ange sitt riktiga namn.
nej, nu blir det "Dawn of the Dead" -inte så romantiskt kanske! ha en bra kväll allihop och extra mkt till Roses om vi inte 'ses' innan du åker! ha ett underbart nyår så hörs vi här igen efter den 24:e! *kram*
Roses, jag tror att du gör rätt som skippar FB. Men är du inte rädd att lämna ut för mycket här?Isnogood, så man kan rida ut i skogen bara med pannlampa!? Och är det inte svårt när det är is och snö? Eller för kallt...tänk om man blir avkastad och fryser i hjäl eller rider vilse....Velour, det är bara för att jag är så trött nu. När jag klättrar på väggarna är det perfekt tempo Precis det jag saknar på FB
Nej, mina bilder är skyddade så bara dom som är medlemmar kan se det sen så har jag manipulerad dom så att man inte kan se hela ansiktet. Ingen här inne vet vad jag heter i efternamn så det blir svårt för regimen att lista ut vem jag är.
Nej, mina bilder är skyddade så bara dom som är medlemmar kan se det sen så har jag manipulerad dom så att man inte kan se hela ansiktet. Ingen här inne vet vad jag heter i efternamn så det blir svårt för regimen att lista ut vem jag är.
Nej då, det finns flera från FL som har samma namn på FB som här, bara att hitta på något tex Rara Rosa... så kan du ju låtsas att du heter det Kan ju välja något bättre förstås...
Visste inte som sagt. Mina kompisar har sina riktiga namn&efternamn där och då trodde jag att man var tvungen att skriva ut det.
Rara Rosa är bland det värsta nån kan kalla mig tillsammans med Rosi. Grrrrrr.