Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-12 22:20:51 följande:
    Men du behöver inte svara på nån enkät. Jag varken svarar på enkäter eller accepterar inbjudningar till olika grupper eller events. Jag är visserligen med i en grupp och den handlar om min uppväxtstad.I Facebook bestämmer du helt själv hur mycket du ska delta och vilka du ska interagera med. Ingen kommer åt dig om du själv inte tillåter dig.
    Jo, jag börjar fatta det mer och mer. Jag kommer inte svara på några enkäter alls. Det är bara skrämmande att dom lurade så många förra året. Flera tusen hade skrivit under i hopp om att dom hjälpte ungdomarna i Iran men det var bara bluff från regimen. Skrämmande.

Ska kolla på det där sen i lugn och ro och se vad jag kan göra.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-12 22:21:37 följande:
    Eller börja gymma några gånger i veckan
    Det gör jag redan hörru plus boxning men jag har då inte dom där musklerna fröken isnogood har.
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-12 22:24:54 följande:
    Vad gulligt att du skriver ärmmuskler gång på gång! Förlåt Rose, men det ser verkligen gulligt ut
    {#lang_emotions_embarassed}
  • I Blackrose I

Jag vet inte varför jag fick för mig att skulle stavas med Ä. Hmm..kanske för att det uttalas árm och inte Arm...aja, ska stava med A.

• I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-03-12 22:24:01 följande:
    Pizzalappen var rolig. {#lang_emotions_laughing}

Men han kanske inte ser bra då tror han att du vill ha pizzan där bak. Blir nog inte bra det där om det dessutom finns pepperoni i. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 22:30:30 följande:
    Men uttalade du verkligen arm som ärm?
    Ja, ja är uppväxt i en liten håla i Hbg. Lyssnar/läser du inte på vad jag säger/skriver? {#lang_emotions_embarassed}
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-12 22:33:17 följande:
    Tror du hon blev ledsen?
    Nej, det är lugnt. Är mer besviken för att du inte har kommenterat min senaste bild. {#lang_emotions_frown}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 22:35:42 följande:
    Skriver de också ärm nere i Hbg?
    Nej, det tror jag inte men det uttalas árm och med grovt á & R.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 22:40:59 följande:
    Jag skämtade med dig Jag kan pyttelite skånska från den tiden jag bodde i sketna Hässleholm i fem månader. Maken till tråkigare stad har jag inte sett. Ja, den var tråkigare än Linköping. Varje gång vi hälsade på i Linköping kändes det som om vi var i Stockholm
    Ja, Hbg är väl inget höjdare heller. Söndagar är verkligen dödens-dag där nere. ingeting är öppet. Brukade ta färjan till helsingör/köpenhamn eller åka till Malmö för att festa.
  • I Blackrose I
    Roses skrev 2010-03-12 22:42:44 följande:
    Ja, Hbg är väl inget höjdare heller. Söndagar är verkligen dödens-dag där nere. ingeting är öppet. Brukade ta färjan till helsingör/köpenhamn eller åka till Malmö för att festa.
    Rättelse: Ingenstans ska det va.
Svar på tråden Tråddödare forts....