Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-03-12 23:39:35 följande:
    Hur många kameler tror du din man får för dig?
    Tror Arlanda har en gräns på 10stycken man kan ta in i landet. :p

I och för sig såg jag fler än 10stycken sist jag var i Arlanda. Har kameler börjat gå på två ben och ändrat färg från brun till vit/svarta på sistone?! :p
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 23:40:31 följande:
    Precis! Skönt att se att du tog tillbaka det där, annars hade du fått på moppo
    Jag reparerar min fasad ganska snabbt även om den är ömtålig. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 23:42:54 följande:
    Velour, jag vill också bo på landet och Hässleholm är perfekt! Knutpunkt för tågen, man når överallt i Skåne, en fantastisk natur med sjöar, skogar och ängar vid sidan av åkrarna och hagarna. Kuperat. Perfekt
    * Surar och hänger läpp *

Inlägg #19687.

* Komma hit och snor min älskling från mig. Bort, bort. *
    {#lang_emotions_yell}

{#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-12 23:44:15 följande:
    Hahaha
    Okej att skånskan är långt ifrån svenska men det där kan omöjligt vara svar till min fråga. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I

Issi: Gick du också?

Gonatt & sov gott. Ta det lugnt med flörtandet.
    {#lang_emotions_wink}

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 23:46:39 följande:
    Imponerande
    Nej, egentligen inte. Borde bli bättre på det. Gillar inte visa mina svagheter och det stör mig att jag ibland inte klarar av det.
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-12 23:47:55 följande:
    Okej, eftersom jag inte brukar vara på Arlanda så kan jag omöjligen säga om kamelerna där har börjat gå på två ben
    Vart bodde du? Malmö? Tyckte mig läsa nånstans att man ska döpa Malmö till sahara.

Borde jag boka tid hos optiker åt dig också med tanke på att du inte sett kamelerna från Arlanda som nog var på väg hem. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:52:49 följande:
    Hua...NU ska jag krypa ner bland täcken o kuddar o lägga mig o läsa Kramar till er alla o GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD NAAAAAAAAATT på er
    Gonatt på dig. Sov så gott. {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 23:53:30 följande:
    Det håller jag med om. Är man inte försiktig finns det alltid folk runtomkring som utnyttjar det. Men är man smart (som dig) fixar man det genom att ställa dem mot väggen så de får äta upp det de gjorde
    Precis. Jag brukar inte ta illa upp när det gäller kommentarer som gäller Språk/hårfärg/hemlandet m.m men ikväll är jag inte iform alls.

Har jag berättat vad jag sa till Nik:s förskolelärare när hon frågade om jag hade gift mig frivilligt? {#lang_emotions_surprised}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 23:58:42 följande:
    Ah, är det nervositeten inför imorgon som har fått dig ur balans?Nä, vad svarade du på en sådan puckad fråga?
    Mmmm, är rädd att om jag går härifrån så kommer jag bara gå runt som en avhuggen kyckling utan huvud. Har du sett hur en sån beter sig några minuter efter att man har huggit av huvudet?

Grejen var att hon var jättesnäll men tok för hur ska jag säga det....naiv/blåögd/svensk. Välj själv.

En gång sod vi och pratade och kom in på när jag hade gift mig. När jag sa hur gammal jag är och när jag hade gift mig så säger hon:

" Men gumman då, du gifte dig väl själv? Inte blev du tvingad eller? Har hört historier att folk där nere i eran länder säljer bort sina döttrar. Så tragiskt. Men åh gumman så gav hon mig en kram och nån sekund efter så kommer detta......Du är väl lycklig? "

Jag visste inte om jag ville skratta eller gråta men sa " Men mina föräldrar behövde dom där pengarna. " 

Du skulle se hennes min. Hon visste inte vad hon skulle säga mig.
Svar på tråden Tråddödare forts....