Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-03-13 00:01:34 följande:
    OMG! Du frågade väl samma sak till henne, och lade till, "ja för de ser ut att tillhöra en sådan där kristen sekt som jag hört talas om"?Folk är idioter. På vår förskola sade vikarien som varit där en längre tid när jag kom och hämtade "Är du S mamma? Jag trodde inte han hade någon." Bara för jag inte sköter hämta och lämnandet?!
    Ibland förstår jag verkligen inte hur folk tänker. Speciellt gamlingar har så jäkla många fördomar att det är skrattretande.

Du skulle ha sagt " Nej, jag är pappans älskare. " :p
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-13 00:09:34 följande:
    Vi kallar henne obildad istället Hhahah, vilket bra svar! Jag har fått likadant bemötande, men då försvarade jag mig egentligen, istället för att som dig, spela med och på så sätt bekräfta hennes fördomar för att framställa henne som korkad. Bra gjort av dig tycker jag!
    Jadu, ibland orkar jag bara inte lägga ner en massa energi och försvara mig när det gäller korkade idioter med en massa fördomar.

Stackars Nik har flera gånger blivit nekad korv&bröd i skolan för att han inte stod i listan över barn som äter "normal kost". När han har sagt att han visst äter korv&bröd  så har man sagt till honom " Men det var väl kycklingkorv du har ätit. vi frågar mamma när hon kommer och hämtar dig." Grrrrrr
  • I Blackrose I

J_hjärtar_A Är du kvar?

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-13 00:15:50 följande:
    Har de antagit att han varit muslim?Ja, det kan lätt slå över o bli fel när det finns många olika krav på skolmaten, så man underlättar väl för sig själv genom att dra alla över en kam Du får helt enkelt sätta en skylt på din son "ej muslim"!
    Om jag kunde det hade jag gjort det, tro mig. Om jag kunde tatuera det i pannan på honom hade jag gjort det. :)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-13 00:16:43 följande:
    Har de antagit att han är muslim**jag och min värdelösa grammatik *
    Äh, Sedek är utloggad så det är lugnt. {#lang_emotions_djavulsk}
  • I Blackrose I

Mååååååååååååste logga ut..........måste få lite sömn.....sömn........vila......packa......listan......städa......diska.....packa......listan......
    sova........Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-13 00:22:51 följande:
    Haha, ja de blev helt chockade på förskolan när vi sade att Sam tåler allt och får äta allt Fast de kör bara nötkött och kyckling för att det ska bli rätt för alla, utom vegisarna.
    Kolla in denna.

">

Har skickat den till alla jag känner. Såååååå nice. {#lang_emotions_djavulsk}
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-13 00:30:02 följande:
    Fast jag är rätt snäll
    Såg du klippet? :p
  • I Blackrose I

Nej, vet ni jag stänger av datan så jag inte blir frestad att logga in igen.

Ha det gott tjejer. Puss & Kram. {#lang_emotions_flower}

• I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-13 00:31:28 följande:
    Tydligen inte, vad vet jag? Men han är nog den enda helsvensken på sin avdelning, tror jag
    Åh vad han måste ha rolig med att rida på kameler. {#lang_emotions_djavulsk}

Nej, dumma Roses. Ska sluta. Lovar. *Not*
Svar på tråden Tråddödare forts....