Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-23 10:54:04 följande:
    Hmm..tål att tänkas på vad gäller val av killar..Masa upp dig då! Kom igen tjejen! För då kan du senare hitta tiden att gå igenom era bilder som du ska visa för mig Har ni gett bort småttingarna? Är det din mor som brukar ta hand om dem när ni vill vara själva?
    Min mor mår tyvärr inte bra fysisk så nej {#lang_emotions_frown}

Häxan har dom. Gubben lämnade dom igår kväll. Tur att hon är snäll mot barnen annars kunde hon gott ramla och............

Jaja, ska gå ;)

Cu later nazi
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-23 10:56:19 följande:
    godmorgon Roses!var filmen lika bra 51:a gången du såg den?
    Jepp, jag verkligen älskar den filmen. Blir alltid så glad när dom får varandra i slutet {#lang_emotions_heart}

Nej, ska ta och gå innan velour sparkar mig :) Ska försöka scanna några bilder idag.

Ha en bra dag.
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-23 11:01:15 följande:
    ska vi alla få se hur du ser ut? kul!
    Först ska jag komma på hur man får presentationssidan att bara visas för dom man vill ha som vän sen får självklart du och velour se bilderna om ni vill ;)

Sparkar mig själv hårt i baken så jag kommer härifrån.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 11:02:49 följande:
    Ah!! Meh, du hade bara kunnat fråga mig så hade jag inboxat dig Vad heter du då?
    Ta bort bokstäverna ( -ses ) och sätt till bokstaven Z  ;) Är mitt andra namn. Mitt tilltalsnamn är originalversion där man i sverige fick ut namnet ( Anna ) ur.

Blev du klok på det jag skrev? ;) Fast tilltalsnamnet stavar jag med H på slutet.

Nej khoshgel-khanom puss&kram
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-23 17:17:43 följande:
    shit vad ni skräms när jag fick moderatorbesked om att inlägg i den här tråden plockats bort, men nu förstår jag varför!
    Det är i alla fall inte mina inlägg som tas bort :p

Hörru, har du nån aning hur man gör presentationssidan "hemlig" ? 

Har lite tid tänkte fixa den här sen ska jag va med maken innan han åker bort ;)
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-23 14:45:56 följande:
    Din himmel? Hur är den då? Jag gillar den som är beskriven i Bibeln och dit behövs ju ingen botgöring. Så botgöringen ökar ju liksom kraven på din himmel för att den ska bli ett attraktivt alternativ. Varför betala för något när man kan få den gratis liksom?
    Åh f*n religös också?!

Det var som *attans*
  • I Blackrose I

Men tjena Velour :)

Du hade 1 av 2 rätt. Har skickat svar till dig.

• I Blackrose I

Haaaaaaaaaaaaaallo?!

Kan nån gå in på min sida och se om ni kan komma in?!

Tänkte lägga upp bilderna nu så jag har det gjort.

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 17:56:09 följande:
    Nope, din sida är skyddad. Fast du kan väl välja vilka som ska få tillträde?
    Good, då kan jag sätta upp bilder. Ja, jag kryssade i att dom jag har på min adresslista kan få se bilderna men nu vet jag inte hur jag addar folk till adresslistan?! Hmm...
Svar på tråden Tråddödare forts....