• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Fiamedbarn

Issie, jaha! Märkligt är det! Jag har köpt mitt på ICA, men det är inte alltid det finns inte. Ska kolla lite extra nästa gång

Velour, å tack {#lang_emotions_flower}

Midka, det kan nog stämma.

• Velour
    Polly S skrev 2010-03-14 21:10:03 följande:
    ibland bör man revidera bilden av vem man är och hur man framstår.det är när diskrepansen mellan självbilden och den bild andra har blir för stor som det kan bli problem.känner du dig vilsen i dig själv? gäller tveksamheten över hur du framstår i alla delar av livet?vi gillar jud en Midka vi ser iaf!
    "vi gillar jud en Midka vi ser iaf"...sorry kunde inte låta bli att läsa det som "vi gillar juden Midka vi ser iaf"
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-14 21:06:01 följande:
    Jaså, nu blev jag osäker..Var du inte med i första tråden?
    Jo, då hade jag 23 inlägg av ca 570 totalt. Den låg i sandlådan och det var miniliten som startat den. Andra tråden där ni var i startades två månader senare och jag tror att jag upptäckte den mitt i eller efter sommaren. Den startades av Miss Niles och låg under irriterande. 21 inlägg av totalt ca 7 500.... Procentuellt sett gjorde jag mycket bättre ifrån mig i första tråden....
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-03-14 21:13:27 följande:
    Innehål Är det inte det alla vi kvinnor har gemensamt Var förteckning kommer in i bilden, vet jag inte..Men på nåt sätt kan man nog få ihop det med både innehål och förteckning.
    Förteckning...Kanske en för-teckning, alltså som en karta...eller pil till typ "här är det" Åh, brukar inte en del tjejer ha triangeltrimmat där nere

Det är kanske DET som är "vägvisaren" {#lang_emotions_dreamer}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-14 21:10:08 följande:
     Oh...som på MC-Donalds där barnen får en leksak...? Men här är det männen som..."cencur"He he he...tror inte att dom dricker teet...de häller nog bara ut tebladen ur påsen för att komma åt hålet (!) Komma.... "Knackar skallen i väggen för o få bort knäpptänket"
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-14 21:14:44 följande:
    "vi gillar jud en Midka vi ser iaf"...sorry kunde inte låta bli att läsa det som "vi gillar juden Midka vi ser iaf"
    mäh!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-03-14 21:15:31 följande:
    Jo, då hade jag 23 inlägg av ca 570 totalt. Den låg i sandlådan och det var miniliten som startat den. Andra tråden där ni var i startades två månader senare och jag tror att jag upptäckte den mitt i eller efter sommaren. Den startades av Miss Niles och låg under irriterande. 21 inlägg av totalt ca 7 500.... Procentuellt sett gjorde jag mycket bättre ifrån mig i första tråden....
    har du länk till den allra första tråden? nyfiken på vilka som skrev där!
  • Isnogood
    Fiamedbarn skrev 2010-03-14 21:14:33 följande:
    Issie, jaha! Märkligt är det! Jag har köpt mitt på ICA, men det är inte alltid det finns inte. Ska kolla lite extra nästa gång Velour, å tack Midka, det kan nog stämma.
    Då är det INTE samma

För den jag köper finns bara på Indiska

{#lang_emotions_cool} Problemet är lööööööst
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-14 21:15:31 följande:
    Ah, så det var ytteligare än tråd innan? Roligt

Du hade gett dig fan på att aldrig komma över 30 inlägg?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-14 21:15:51 följande:
    Förteckning...Kanske en för-teckning, alltså som en karta...eller pil till typ "här är det" Åh, brukar inte en del tjejer ha triangeltrimmat där nere Det är kanske DET som är "vägvisaren"
    Vilken fantasi!!

Nu fick du mig att skratta högt! Puss på're!
Svar på tråden Tråddödare forts....