• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-14 20:58:34 följande:
    InneHÅLSförteckning... "funderar på vad det kan vara"
    Kanske har att göra med något manligt.....? Ett sätt att locka män till att dricka the?
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-14 20:38:47 följande:
    (Jag äär rolig! Jag äär rolig!)Jaaa (tveksamt), okaaay då om du fjäskar lite så är det bra då...(nynnar vidare.... jag äär rolig.....)

{#lang_emotions_flower}

• Velour
    Midka skrev 2010-03-14 20:41:29 följande:
    Ny, osäker på hur jag skulle formulera mig, om de (ni) skulle uppfatta vad jag menar eller bara se mig som ett pucko... Tja, du vet... det gamla vanliga...
    Jaså, nu blev jag osäker..Var du inte med i första tråden?
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-14 20:43:27 följande:
    Midka och Velour, jag hoppas att ni inte tycker att jag är otrevlig. Jag blev bara lite uppeldad för att jag tyckte det var en viktig sak jag ville säga.
    Men vännen!! Kram{#lang_emotions_nalle} Det är bra att du blir lite uppeldad. Då slipper jag frysa
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-14 20:43:43 följande:
    Jag tror jag skrev över 100 inlägg men jag brukad radera dem och aldrig posta dem
    VA? Det var inte bra. Ajabaja!

Skönt att du inte gör så längre. Eller?
  • Polly S
    Midka skrev 2010-03-14 20:57:22 följande:
    Jag sitter här och tänker att jag lever i en lögn. Jag har en bild av mig själv som liten - upp till tonåring och den bilden stämmer inte med mig idag. Om jag gett mig in i tråden som 20 åring skulle jag säkert toppa ligan på antal inlägg. Jag var väldigt självorienterad, snabb i repliker, ganska spydig och allmänt skrävlig/bräkig (kan man säga så?). Nu bläddrade jag tillbaka och läser mina inlägg i den tråden och inser att min blid av mig själv inte stämmer längre. Det betyder att jag måste omvärdera bilden och var kommer jag landa då? Detta är en sak jag funderat på i någon månad. Vem är jag utåt? Jag har flera gånger upptäckt att min bild inte stämmer riktigt. Kanske är det därför jag gått med en liten klump av obehag i magen de senaste veckorna. Kan vara för att jag inte riktigt kan bedömma hur jag uppfattas av andra.... hmmm. Kanske är det så att jag inte var så aktiv för att jag lärt mig att tänka lite innan jag talar/skriver.... Ibland i alla fall.
    ibland bör man revidera bilden av vem man är och hur man framstår.
    det är när diskrepansen mellan självbilden och den bild andra har blir för stor som det kan bli problem.
    känner du dig vilsen i dig själv? gäller tveksamheten över hur du framstår i alla delar av livet?

vi gillar jud en Midka vi ser iaf!
  • Isnogood
    Midka skrev 2010-03-14 21:00:00 följande:
    Kanske har att göra med något manligt.....? Ett sätt att locka män till att dricka the?
    {#lang_emotions_embarassed} Oh...som på MC-Donalds där barnen får en leksak...?

Men här är det männen som..."cencur"

He he he...tror inte att dom dricker teet...de häller nog bara ut tebladen ur påsen för att komma åt hålet (!) {#lang_emotions_dreamer}

Komma.... {#lang_emotions_wink}

"Knackar skallen i väggen för o få bort knäpptänket"
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-14 20:57:22 följande:
    Jag sitter här och tänker att jag lever i en lögn. Jag har en bild av mig själv som liten - upp till tonåring och den bilden stämmer inte med mig idag. Om jag gett mig in i tråden som 20 åring skulle jag säkert toppa ligan på antal inlägg. Jag var väldigt självorienterad, snabb i repliker, ganska spydig och allmänt skrävlig/bräkig (kan man säga så?).Nu bläddrade jag tillbaka och läser mina inlägg i den tråden och inser att min blid av mig själv inte stämmer längre. Det betyder att jag måste omvärdera bilden och var kommer jag landa då? Detta är en sak jag funderat på i någon månad. Vem är jag utåt? Jag har flera gånger upptäckt att min bild inte stämmer riktigt. Kanske är det därför jag gått med en liten klump av obehag i magen de senaste veckorna. Kan vara för att jag inte riktigt kan bedömma hur jag uppfattas av andra.... hmmm.Kanske är det så att jag inte var så aktiv för att jag lärt mig att tänka lite innan jag talar/skriver.... Ibland i alla fall.
    Självreflektion på hög nivå
    Men man ömsar skinn många gånger under sin livstid

Jag har iallafall en bild av dig som en mycket, mycket förstående, klok och tolerant person

Och rooooooliiiiig
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-03-14 21:10:08 följande:
     Oh...som på MC-Donalds där barnen får en leksak...? Men här är det männen som..."cencur" He he he...tror inte att dom dricker teet...de häller nog bara ut tebladen ur påsen för att komma åt hålet (!) Komma.... "Knackar skallen i väggen för o få bort knäpptänket"
    haha!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-14 20:58:34 följande:
    InneHÅLSförteckning... "funderar på vad det kan vara"
    Innehål Är det inte det alla vi kvinnor har gemensamt

Var förteckning kommer in i bilden, vet jag inte..Men på nåt sätt kan man nog få ihop det med både innehål och förteckning.
Svar på tråden Tråddödare forts....