• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-14 20:34:09 följande:
    Jag hade 21 inlägg i den tråden.... Inte så mycket att jag svimmar precis...
    Ja, det var ju nästan att jag trodde att det var jag som var TS Så många inlägg som jag hade skrivit.

Varför var du inte lika aktiv där som här?
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-14 20:33:25 följande:
    Neej, ni ÄR roliga!!! Jag spann bara vidare på Fias inlägg om att vara gullig och så...*försöker fjäska mig tillbaka till ett gillande*
    (Jag äär rolig! Jag äär rolig!)

Jaaa (tveksamt), okaaay då om du fjäskar lite så är det bra då...

(nynnar vidare.... jag äär rolig.....)
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-14 20:38:32 följande:
    Ja, det var ju nästan att jag trodde att det var jag som var TS Så många inlägg som jag hade skrivit. Varför var du inte lika aktiv där som här?
    Ny, osäker på hur jag skulle formulera mig, om de (ni) skulle uppfatta vad jag menar eller bara se mig som ett pucko... Tja, du vet... det gamla vanliga...
  • Fiamedbarn

Midka och Velour, jag hoppas att ni inte tycker att jag är otrevlig. Jag blev bara lite uppeldad för att jag tyckte det var en viktig sak jag ville säga.

• Midka
    Midka skrev 2010-03-14 20:41:29 följande:
    Ny, osäker på hur jag skulle formulera mig, om de (ni) skulle uppfatta vad jag menar eller bara se mig som ett pucko... Tja, du vet... det gamla vanliga...
    Jag tror jag skrev över 100 inlägg men jag brukad radera dem och aldrig posta dem {#lang_emotions_embarassed}
  • Midka
    Fiamedbarn skrev 2010-03-14 20:43:27 följande:
    Midka och Velour, jag hoppas att ni inte tycker att jag är otrevlig. Jag blev bara lite uppeldad för att jag tyckte det var en viktig sak jag ville säga.
    Nej då! Text är ett svårt medie att uttrycka sig i och det är svårt att få med allt annat man förmedlar i ett samtal öga mot öga. Jag läser ett par gånger innan jag försöker förstå vad du menar. Jag upplever dig inte som otrevlig däremot som intensiv. Det är en viktig sak som du påtalar, jag behöver bara lite tid att ta in och fundera.
    Jag tycker inte du är otrevlig!
  • Isnogood
    Fiamedbarn skrev 2010-03-14 19:36:21 följande:
    Issie, men nog har väl alla Yogis teer mer text nere på paketet? Jag har kollat på rätt många sorter. Och visst är rubriken YOGI TEA. Men längre ner står det ju vad det är. Eller? *märklig diskussion*
    Näe, står inte något annat än yogi te o sedan innehålsförteckningen på baksidan.

Vart köper du ditt Yogi Te?
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-14 20:38:32 följande:
    Ja, det var ju nästan att jag trodde att det var jag som var TS Så många inlägg som jag hade skrivit. Varför var du inte lika aktiv där som här?
    Jag sitter här och tänker att jag lever i en lögn. Jag har en bild av mig själv som liten - upp till tonåring och den bilden stämmer inte med mig idag.
    Om jag gett mig in i tråden som 20 åring skulle jag säkert toppa ligan på antal inlägg. Jag var väldigt självorienterad, snabb i repliker, ganska spydig och allmänt skrävlig/bräkig (kan man säga så?).

Nu bläddrade jag tillbaka och läser mina inlägg i den tråden och inser att min blid av mig själv inte stämmer längre. Det betyder att jag måste omvärdera bilden och var kommer jag landa då? Detta är en sak jag funderat på i någon månad. Vem är jag utåt? Jag har flera gånger upptäckt att min bild inte stämmer riktigt. Kanske är det därför jag gått med en liten klump av obehag i magen de senaste veckorna. Kan vara för att jag inte riktigt kan bedömma hur jag uppfattas av andra.... hmmm.

Kanske är det så att jag inte var så aktiv för att jag lärt mig att tänka lite innan jag talar/skriver.... Ibland i alla fall.
  • Isnogood

InneHÅLSförteckning...{#lang_emotions_undecided} "funderar på vad det kan vara"

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
Svar på tråden Tråddödare forts....