• Sedek

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-20 21:17:52 följande:
    Jag flyger inte nu för tiden, och aldrig hang glider. Har flugit skärmflyg (paraglider), men jag har inte haft råd när jag har pluggat de senaste åren. En skärm kostar 30.000 och håller typ bara en säsong. Det suger. Paraglider är alltså denna, mer praktisk (man kan klättra upp på berget med utrustningen på ryggen) men sämre prestanda (man kommer knappt frammåt):
    ">

" target="_blank">

Har du testat Kite?

Huuuur coolt som helst, jag har bara åkt på snö än så länge.

• Sedek
    Midka skrev 2010-01-20 22:38:42 följande:
    Instrument är förädiska. Titta bara på vad GPS ställer till. Folk kör båt upp på land för att den sagt att det inte ska ligga någon ö där, eller bilar som körs både här och där... Som jag förstått har det varit svårt att göra tillförlitliga höjdinsturment till drägliga priser. När vi hoppade hade vi något som liknar en kompass på armen, som en stor kolcka
    Vet inte vad kolcka är, men det är säkert bra att ha.

• Sedek

En man hade en klocka, han lät den gå till den blev två och sedan sålde han den ena...

• Sedek

På tal om all matte och skola och allt vad ni pratat om:

- Vad är orsaken till att många matteböcker klibbar igen?
    - Pythagoras sats.

• Sedek
    Velour skrev 2010-01-20 22:46:57 följande:
    If you say so... Hur går det med pluggandet?
    Jovars, har varit borta 3 dagar och ligger lite efter. Ska plugga massor i morgon.

Själv då?
  • Sedek

- Varför klassas den där poeten för snuskhummer?
    - Han säljer dikterna per vers.

... Kan inte låta bli, måste......, sprida........., lite.........., glädje............ till........ innan..... dagen......... är........slut

• Sedek
    Midka skrev 2010-01-20 22:49:08 följande:
    Du har suttit med näsan för länge i böckerna.
    Mej bi, mej bi...

Eller varit på konferens med spritbord.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-20 22:51:19 följande:
    Träligt, hade du mycket på jobbet som tog över eller? Här går det inte bra, men eftersom jag nu skriver med dig så får jag inte säga så Då får jag säga att härifrån kommer det att bara gå uppåt..
    Exakt!!!! Tala inte ut det negativa.

You go girl
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-20 22:52:19 följande:
    Tar det på din energi, eller vad?
    Hehe, kändes lite krystat med torra ordvitsar bara. Men det kändes rätt på nått sätt. Här kommer en till;

Svensken till sina engelska vänner:
    - Vet ni vad jorden heter på latin?
    - No, tell-us!;
  • Sedek
    Midka skrev 2010-01-20 22:54:05 följande:
    Sista lät mycket roligrae!!!
    Det var det också...!
Svar på tråden Tråddödare forts....