• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-16 23:24:11 följande:
    Och jag har bara honom att referera till. Men jag vet rätt bra hur det funkar därute ändå. Men du förstår nog vad jag menar med allt detta.
    Jodå visst förstår jag vad du menar
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-16 23:26:03 följande:
    Är det där en gåta?
    Det är en svår matte-ordvits...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-16 23:27:46 följande:
    Nu är det ju inte så att jag har sex i min inbox
    NU snackar vi naugthy. Sex i inboxen...
  • Sedek

Äh, jag säger Tolvis och så går jag och lägger mig.

Godnatt trådvänner

• Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-17 21:22:46 följande:
    Oj, räknade fel...
    Räkna kanske inte är din starka sida?
  • Sedek

Tittar upp en sväng från böckerna och säger hej

Återvänder till den spännande litteraturen ett tag till... Ha så skoj!

• Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-20 20:53:58 följande:
    Japp... tur att jag vet bättre än att generalisera. Vi hade kvinnliga lärare som var sjukt bra också. Det mest störande var en tysklärare vi hade som hånglade med en elev under en lektion och sedan upptäckte att det var ju himla dumt. Så sen gick hon in på lärarrummet och sa att hon hade blivit våldspussad av en elev. Så då kom den manligaste av alla naturkunskapslärare och skällde ut oss killar (kollektivt) efter noter i en halvtimma att vi måste respektera kvinnor, medan tjejerna fick resten av lektionen ledigt. Inte konstigt att feminismen inte har anhängare ibland...
    ALLA tyskalärare är kvinnor. Nån som kan säga emot?

Fast om alla kysser elever, njae det vet jag inte.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:03:20 följande:
    Det är lugnt. Jag behöver alltid fylla på vitaminerna, så det är bara att säga till. Betalar du dosen kan du få titta...
    Dosen...? Vad trycker du i dig?

Trodde du var en renlevnadsmänniska. Fast du kanske har diabetes och gillar att få insulinet i skinkan av en ssk tjej när 15 andra kollar på
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-01-20 21:10:17 följande:
    Vår tyskalärare hette Göran och han var så sträng att han fick elever gråta dagligen. Jag läste franska Kan inte ett skit nu Men jag som har gått i sex grundskolor och två gymnasieskolor plus kvällsskola på komvux vet ju att det finns rötägg på varenda skola. Jag hade en klassföreståndare som försökte kasta ut mig eftersom jag var den enda öppet rökande eleven. "Hennes" barn = eleverna hon haft längre än mig var minsann inte sådana otäcka människor. Att de knarkade rökte och hade magsår vid fjorton års ålder märkte hon inget av. Min mamma fick hota med att stämma skolan för att hon skulle slut hota ge mig IG i allt pga rökningen. Sedan hade vi ju läraren som gav mig MVG och min kompis G. Vi hade gjort ALLA arbeten och redovisningar tillsammans och hon hade bara ett fåtal poäng sämre än mig på provet. Så jag sade att jag ville att hon skulle motivera skillnaden för mig lite blygare kompis. Det kunde hon inte och höjde istället kompisens betyg till VG
    Jädrans vad orättvist. Tyvärr är det väl ofta så att blyga får sämre betyg pga en personlighet som inte borde betygsättas.
    Introverta och Extroverta har båda sina platser i arbetslivet och borde få samma chans, men så är det ju inte. Eller det kanske har ändrats i grundskolan sedan jag var där.
Svar på tråden Tråddödare forts....