• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-16 22:49:32 följande:
    Trodde att det var om äpplen man sa så. Fast egentligen kan man väl säga det om de flesta frukter. Eller?
    Ja det gäller äpplen egentligen... Men det går lika bra med selleri
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-16 22:50:10 följande:
    EN bagare, den andra smet ju....
    Heeelt rätt!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-16 22:51:55 följande:
    Vad roligt! Ge mig något svårare.
    Ok, svårare kommer här:

Det var två myror och en stack. Hur många har vi nu då?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-16 22:54:46 följande:
    Jag har alltid tyckt att det har varit så lågt att skaffa sig "aptiten" utomhus för att sen "äta" hemma. Om man nu inte kan få nån aptit hemma, så kan man lika gärna avsluta förhållandet. Sicket respektlöst.
    Så så fort man tror sig se ett snyggo i ögonvrån måste man kolla bort omedelbart och gå därifrån? Får man inte ens beundra det vackra som finns därute?

Det behöver inte betyda att man dreglar och "känner lusta". Om det är det som är brottet.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-16 23:02:24 följande:
    Jag tror att vi har varit med om olika saker helt enkelt. Det jag pratar om är smaklöst sätt att titta på något fint, d.v.s. kolla in. Vilket passar i uttrycket "skaffa aptit nån annanstans och äta hemma". För så gör man inte om man älskar sin partner och har respekt. Det är helt olika fenomen, att lägga märke till nån som är snygg och att kolla in nån som är snygg, särskilt när man har ett förhållande. Förstår du vad jag menar?
    Men det var du som pratade om aptit, inte jag
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-16 22:56:06 följande:
    En hel djävla kolloni.... "funderar på hur många myror det kan finnas i en myrstack"
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-16 22:59:16 följande:
    MIn!!!!!!!!!!!!!!
    Sorry {#lang_emotions_innocent}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-16 22:56:34 följande:
    Jag bad om svårare, inte samma med andra varelser.
    Det var två tomater som skulle gå över en väg...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-16 23:16:59 följande:
    Jag pratade om att exet förstörde den fina dagen p.g.a. att han hade vandrande ögon. Sen började diskussionen om att " man får titta på menyn, bara man äter hemma" (eller nåt liknande) som du skrev. Spelar ingen roll om det handlar om att prata om aptit eller meny, det är själva beteendet som jag menar.
    Ditt ex tänder ju på babianrumpor, han räknas inte...
Svar på tråden Tråddödare forts....