• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-12 23:57:52 följande:
    Jag tycker att det känns direkt obehagligt att fita/äta själv. Har blivit tvungen till det flera gånger och då känns det så jobbigt så det går inte att njuta av maten. Men så känner jag om jag är själv på ett ställe med mycket annat folk. Annars är det rätt skönt att äta själv om jag, som du, är på rummet t.ex.
    Det borde finnas en webisida där man kan skriva upp sig som ensamätare. Var man är och när man ska äta, så kan man stråla samman bara för att slippa äta själv.

Sidan skulle kunna finansieras med restaurangreklam.

Hm..., ett framtida projekt kanske{#lang_emotions_dreamer}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-13 00:01:13 följande:
    Vad roligt att du finner detta intressant. Tycker också att såna här ämnen passar dig. Jag kommer nog själv att läsa en kurs i Organisation (eller om det hette Organisation och Ledarskap.) nån gång i höst. Ja, vi har fram tills nu hållit på med ett grupparbete. Vi är klara och har bara redovisningen kvar, som är nästa vecka.
    Ah, fixar ni det tror du? Hur ligger ni till tror du?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-13 00:04:23 följande:
    Hahha, bra idé! Men det skulle ändå kännas lite konstigt att äta tillsammans med folk man inte känner. Fast du hade kanske tänkt att man gör upp långsiktiga planer, så man har hunnit bekanta sig lite innan
    Nej egentligen inte. Bara att man träffas och hejar, oavsett kön, ålder och status, och så äter man tillsammans och önskar varandra ett bra liv

Relationer och vänskap kommer säkert att bildas. Man kan ha ett forum på sidan där man kan hålla kontakten eller recensera restauranger, eller skriva om sin matpartner... Kan bli hur stort som helst!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-13 00:06:59 följande:
    Ja, vi ligger bra till, känner jag. Ett par har börjat få ångest och är rädda för att hela arbetet ska bli underkänt, men jag är inte alls orolig. Detta var mest en prova-på-grej, så vi får ett hum om hur en enkätundersökning och rapportskrivning av datainsamling ser ut. Det är från och med nästa termin som allvaret börjar
    Gött! Ni kommer säkert klara er.
  • Sedek

Nu måste jag lägga mig här, lååååååååååååååång dag i morgon också. Ska köra nästan 40 mil x 2, fram och tillbaka.

Godnatt och sov gott

• Sedek
    Velour skrev 2010-01-13 00:11:14 följande:
    Ska du upp tidigt imorgon?
    Japp...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-13 00:12:35 följande:
    Okej. Godnatt och sov gott du med
    Godnatt godnatt
  • Sedek
    Grizelda skrev 2010-01-14 23:09:48 följande:
    Japp, det är jättekul , och det är fantastiskt kul att de faktiskt vill höra mina åsikter ibland, men ofta får jag bita mig i tungan för jag tycker de är så fast i sina hjulspår. En frånvarande student vill de t ex inte ge en extrauppgift, för den blir jobbig att rätta, men de verkar inte inse att en sådan sak retar upp 30 andra studenter som faktiskt varit närvarande på momentet. Visst, de är "bara" studenter, men...
    Student = Externalisers, yttre lokus of control?

Hej tråden

Trevligt

Angenämt

Godnatt tråden
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-16 10:54:14 följande:
    Via Kronfågels hemsida kunde man när denna reklam var aktuell beställa den som ringsignal till mobilen...."hemska tanke" NEJ, jag gjorde aldrig det....snacka om att man skulle få psykbryt varje gång mobilen ringde liksom
    Haha

Man kan aldrig få för mycket kyckling.
  • Sedek
    Midka skrev 2010-01-16 10:03:13 följande:
    Sedek: Kör försiktigt! Jag har varit på en 4 timmars uppfostrande skrämsel propagande om hur farligt det är att köra bil!
    Tack det gick bra, är ju fortfarande vid liv så... Lyssnade på ljudbok hela vägen, bästa tidsfördrivet bakom ratten
Svar på tråden Tråddödare forts....