• Sedek

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-16 21:39:46 följande:
    He he...njae...men jag skrev i några "singeltrådar"...o det var efter det väldigt många tjejer inne på besökslistan...plus att det var en tjej tidigare som började inboxa mig...så jag tänkte att jag kunde spara alla några minuter genom att vara tydlig från början så att säga  
    Exakt samma anledning till att jag bytte bild

Grattis till rinnande vatten!

Hej Tråden
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-16 22:00:42 följande:
    hahaha! hej sedek!

Hej F
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-16 22:00:37 följande:
    Det skulle kunna gå iofs. En gång, i Holland, badade vi i en simhall som hade utebassäng som var riktigt härlig att bada i och det var mitt i den isande vintern där. Det var riktigt härligt och mest av allt romantiskt, särskilt som kylan fick det varma vattnet att ånga, så det såg ut som dimma över bassängen.
    Dimma och Holland ger mig heeeeeelt andra assosiationer...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-16 22:04:36 följande:
    Ojdå! Vad? Eller vänta, vill gissa. Du råkade åka fel när det var natt och dimmigt ute?
    Hehehe, nope
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-01-16 22:04:48 följande:
    naughty you!
    Naughty you tillbaka som fattar!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-16 22:05:46 följande:
    Ja, det kan man tycka, om det inte slutade så himla dåligt. Exmannen hade "vandrande ögon" om man säger så
    Vandrande ögon och Holland... hm.... Nej jag säger inget.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-16 22:07:59 följande:
    "Förstår" "Slutar inboxa dig"
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Snälla fröken Isverynice, du fattar väl att det inte gäller dig
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-16 22:10:54 följande:
    Så, det går inte att finna en man utan vandrande ögon
    Tja, ta med honom till RLD när det är mörkt ute och testa. Inte för att man efter acetonbad och helkropps-handspritsinsmörjning skulle vilja gå in till en av de, men nog finns det ett och annat att titta på{#lang_emotions_innocent}
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-01-16 22:12:47 följande:
    "funderar"
    You do dat!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-01-16 22:11:43 följande:
    Det är ju så många sexiga brudar i Holland tydligen...Särskilt i Amsterdam har jag förstått.
    Njae, inte överdrivet högre procentantal än i andra europeiska städer. Men fler "villiga" som man nu kan säga så.

OBS! Om någon man läser detta och funderar på att åka dit: De flesta "villiga" är inte så väldigt sexiga och snygga, fast iögonfallande är det såklart att gå på en trång gata med halvnakna tjejer som trycker upp boobsen mot rutan och försöker locka in dig.
Svar på tråden Tråddödare forts....