Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Det värsta jag vet är att "såra" nån {#lang_emotions_embarassed}.

Kram på dig aziz.

Ska parkera mig framför tv:n.

"Ses" nog under veckan. Imorgon kan jag inte. Simskola med stora sonen och en massa annat som ska fixas.

Gonatt & Sov gott

• I Blackrose I

Glöm inte ta emot min " Ros " {#lang_emotions_embarassed} några inlägg längre upp i sidan.

Kram.

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 22:30:59 följande:
    Men vilken fin ros.Ingen fara vännen! Alla utgår från sin egen referensram och du tänkte väl mer på er situation, dvs hur du skulle tänka i en sådan situation. Kram kram och kram!
    Åh, tack nazi {#lang_emotions_sunny}

Jag utgick verkligen från min situation och tänkte absolut inte hur illa man kunde tolka det. Sorry.
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-23 22:33:21 följande:
    Ja det är just det det är, en del av mitt nya jag Vad fint ni skriver med varandra, du o Rosen.
    Ja, man ska ta hand om "sina" :p

Loggar ut nu så jag säger Gonatt till dig också.

Ha det gott.
  • I Blackrose I

Hej girls :)

Nyvaken och yr. Har varken ätit frukost/borstad tänderna eller bytt om....Bläää Tänkte kolla mail och samtidigt säga hej till er ;)

Youtube borde tacka mig så många timmar per jag spenderar där :p

Maken är och hämtar killarna. Saknar mina sötisar.

• I Blackrose I

Ni kan väl gissa rätt på orden jag "missar" ibland i mina meningar :p

• I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-24 10:27:50 följande:
    Heeeej
    Tjaba,

Hur gammal är sonen? Dom är så söta när dom är små. Man kan klämma dom, pussa dom, krama dom utan att man behöver muta :)
  • I Blackrose I

Good :p

Skriver så fort så ibland missar hjärnan koppla till fingrarna och vissa ord "glöms" bort :p

• I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-24 00:59:05 följande:
    Önska mig lycka till, jag har tre anställningsintervjuer imorgon!!!
    Känner mig ovanlig snäll idag så jag önskar dig lycka till.

Hoppas verkligen det går bra för dig.
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-24 10:35:33 följande:
    Han fyller två år i april Nja, jag får redan muta ibland, han är rätt vild och hatar bli fasthållen. Men sen kommer han springande och ger mig en kram eller håller fast mitt ansikte och ger mig en puss genom nappen och då smälter man ju totalt När han är trött så vill han gärna sitta i knät och mysa och då kan man passa på att pussa loss
    Ja, min lille fyller också två i början av april ;) Honom kan jag fortfarande klämma, pussa ihjäl och krama hur mycket jag vill men stora sonen är för stor för att mamma ska pussa honom och krama honom {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Tråddödare forts....