Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-23 22:04:21 följande:
    Gillar att retas.
    Good 2 know :p

Me2 ;)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 22:09:26 följande:
    Den är väldigt fin, men jag pallade inte att lyssna till slutet. Är man inte nere är det lätt att bli det. Hans texter är så sorgliga.
    Mmm...Min man kallar honom för ( King of depression ) ;)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 22:13:39 följande:
    Satkärring? Knappast! Jag har ingen hemtelefon i dagsläget heller, utan allt sköts med mobilerna.Hade jag och exet slopat hemtelefonen då vi var ihop, så hade vi (eller åtminstone jag eftersom han aldrig hade problem med höga teleräkningar) sluppit eländet.
    Makens telefonräkning ingick i den gemensamma "räkning-högen" tillsammans med min räkning från början men eftersom hans aldrig är lägre än 1000kr så kom vi överens att ta ut mobilräkningen och betala det med våra "privata pengar". Det kändes mer rättviss för oss.

Men just telefonräkning är ett helvete för många tyvärr :(
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-23 22:15:28 följande:
    Velour:Jag har försökt reparera skadan, lyckades få inlägget borttaget. Bara så du vet
    Jag fick ändå reda på det...så det så. Visar tungan så jag snart spyr hehe {#lang_emotions_tongue_out} 
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-23 22:15:28 följande:
    Velour:Jag har försökt reparera skadan, lyckades få inlägget borttaget. Bara så du vet
    Glömde säga ( Hej ) Var för ivrig och skriva ;)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 22:17:39 följande:
    Smart    
    Tack, Jag älskar honom aldeles för mycket för att låta pengar förstöra det. ( Nu menar jag inte att andra älskar sina respektive mindre )

Ser jag att det är nånting som börjar gå mig på nerverna så försöker jag hitta en lösning. Annars blir det lätt att man går runt och är bitter och slut blir det bara en massa bråk. Dont like it....
  • I Blackrose I

Velour, såg du nya kortet på lilleman i galleriet?

Jag tog bort korten där man kunde se deras ansikte och tog bort blockeringen också. finns väl ingen chans att nån känner igen oss ;)

• I Blackrose I

Nej, hörrni ska ta och parkera mig framför tv:n istället.

NCIS och mr-Tony väntar på mig ;)

Gonatt girls&boys

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 22:23:58 följande:
    Heheh, ja det där lät lite som att jag lät pengar komma i vägen för oss Han och jag hade det inte bra överhuvudtaget, så pengar var bara en del av våra problem. Han brydde sig helt enkelt för lite och det gällde alla aspekter i vårt liv och det gick inte att göra något åt det.Men, men, nu är det över skönt nog..
    Var absolut inte så jag menade {#lang_emotions_embarassed} Förlååååt.

{#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Tråddödare forts....