Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-09 21:34:51 följande:
    nähä ladies, nu stänger jag ner!ha det bra Velour, Mandi, Isse & Roses! (det är väl ni som är här nu va?)ses imorrn trådvänner!
    Ha det så bra du också! Kram och godnatt
  • Velour

Scratchy är på jobbet nu Har för mig att han ska jobba till 5-6 imorgon...

• Velour
    Roses skrev 2010-02-09 21:44:58 följande:
    Nawwwwww, håller velour på att se ut som en tomat? Äh, inget och dalta över. Han fick det med nöje. Syn att inte sedek är här. Man känner verkligen när hans ansikte ändrar färgton. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nej, jag brukar inte rodna så lätt faktiskt Tyckte bara att det var fint!

Och Sedek brukar låtsas att han rodnar lätt
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-09 21:54:03 följande:
    Okej då. Nu är jag klar med inlägget i språktrådet. Vill du göra mig en tjänst? Läsa inläggen?När jag läste inläggen tyckte jag själv att jag var lite mera elak än vanlig. Kan du va snäll och säga om jag har rätt el fel? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vänta...
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-09 21:54:03 följande:
    Okej då. Nu är jag klar med inlägget i språktrådet. Vill du göra mig en tjänst? Läsa inläggen?När jag läste inläggen tyckte jag själv att jag var lite mera elak än vanlig. Kan du va snäll och säga om jag har rätt el fel? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag tycker inte att du är elak, inte mer än honom iallafall. Ni har bara olika sätt att "ge igen"
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 21:56:16 följande:
    Och så är jag bara luft.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Som en skön summer breeze....{#lang_emotions_flower}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 21:57:21 följande:
    Vem ska då vara elak mot oss ikväll? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag vet Vi får väl locka hit nån stackare och leka lite tills Scratchy kommer tillbaka. Som en substitut.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-09 22:02:38 följande:
    Okej, då kan jag va lugn. :)Vad tyckte du om innehållet? Läste du inlägget jag skrev om árárs födelsedagsteorier? Måste tyvärr gå. Gubben är klar med pluggandet också så jag ska hålla honom sällskap. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag tycker att du skriver bra och ställer bra frågor, som jag tror att han inte kan ge något bra svar på Tyvärr läser jag inte hans inlägg för jag orkar verkligen inte må dåligt.

Ha det så trevligt med maken! Kram!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-09 22:06:59 följande:
    Får jag komma med ett förslag? TSW......Nej, tar och loggar ut nu innan jag gör nån extra förbannad än nödvändigt. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hahah

Kram på dig!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:08:50 följande:
    Var tvungen att läsa om luft.. Detta tyckte jag var extremt bra, måste jag visa Scratchy när han kommer igen. Egenskaper: diplomati, kommunikation, intellekt och sangviniskhet. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vad är sangviniskhet?

Tja, han lär ju ändå komma med nåt påstående som motsäger det du skrev om lufttecken
Svar på tråden Tråddödare forts....