Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-09 23:06:25 följande:
    Eller så träffas vi allihopa och spelar poker, Sedek tar med sig den stora plånboken och så blir vi rika. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahha, bra idé!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 23:06:57 följande:
    Redan.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja...vadå'ra?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 23:09:18 följande:
    Mmm.. det är ju det jag säger, jag är intlägänt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Tur att nån av oss iaf är intlägänt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 23:09:48 följande:
    Trodde du gjorde det för flera sidor sen.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men jag ville ju förfina den litegrann. Och för din skull dessutom!!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 23:11:46 följande:
    Mmmmm.. verkligen, hur skulle ni klarat er här annars. Fattar inte hur ni gjorde när inte jag var här. Led i det tysta? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag vet..nu är vi berikade och det är vi tacksamma för. Iallafall Sedek!
  • Velour

Har han gått och lagt sig utan att säga godnatt? Och förresten tyckte jag att jag såg Grizelda i ett inlägg...Hallå!! Vart tog ni vägen?

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 23:13:03 följande:
    Moahahahahahaha.. säg som det är, du like honom och vågar inte skicka förrän allt var perfekt. Så gör mina döttrar oxå.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ärligare än mig hittar du inte (jo det gör du, men jag är tillräckligt ärlig). Jag gjorde det enbart för din skull!{#lang_emotions_flower}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 23:14:14 följande:
    Bara han.. *lämnar tråden igen* känner mig inte uppskattad! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Visste att jag valde HELT fel ord. Ville skriva att vi är tacksamma och mest av alla Sedek. Men vi är tacksamma allihopa! Puss?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 23:15:53 följande:
    Nej för allt i världen, jag är en fena på BlackJack Så fort man blandar in lite logik och matte så går det bra.
    Logik och matte...*skräck*...fast jag kan använda lite logik när jag resonerar Så allt går inte ut på känslor *nej, jag kommer inte över den där Feelinggrejen*
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 23:22:25 följande:
    Nej du gjorde visst inte det Men det är ju braaaaa och inte dåligt, sluta tyck det är jobbigt, för då blir det ett hinder. Läs om fördelarna och fokusera på dem istället!Du kanske inte är en fullpoängare på feeling, du har kanske några logik poäng också, men övervägande feeling. Eftersom du ändå använder logik till viss del när du resonerar, vilket jag har sett Men det är det där J:et och också spelar in, att du vill ha ordning o reda.
    Phew! Nu känns det bättre. Tror jag.

Ja, "ordning och reda, pengar på fredag" (tittar för mycket på Alfons Åberg och hans sexiga farsa).
Svar på tråden Tråddödare forts....