Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-09 22:45:15 följande:
    får jag inte läsa hela.. vad pratar ni för snusk. Det blir jättebra. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hoohoohoo

Ok, då skickar jag iväg det nu!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 22:46:38 följande:
    Bra dag, japp! Skola och intressanta föreläsningar så jag är glad, och extremt trött Skulle bara heja lite innan jag lägger mig.Har ni haft det bra här då? Vad har du gjort idag?
    Kul att du tyckte att föreläsningarna varit intressanta. Vår föreläsning var inte så värst intressant idag, men det har varit lugnt iallafall. Det sades ändå vissa saker som fick mig att skratta, vilket underlättade resten av föreläsningstiden.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 22:47:56 följande:
    Tom HanksDa Vinci Koden..Hittade det på google, fick söka på Tom för det var det enda jag kom på...
    Eller så kunde du ha läst mitt svar några inlägg uppåt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:49:12 följande:
    Ja!! Men sen måste du skriva ALLT han svara!! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Förresten, jag vill gärna formulera om det jag skrev innan jag skickar iväg det. Min formulering gör dig inte rättvisa känner jag.

Kanske det här istället: "Mandi hälsar även att hon är "intälegent" vilket även backas upp av det som står i hennes stjärntecken, Tvillingarna."

Eller?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 22:54:16 följande:
    Vi såg en film som jag inte minns namnet på, som handlade om ett fenomen jag inte minns namnet på. Den var bra, även om jag inte kan ge er mer detaljer...Om jag ska på en föreläsning eller liknande och jag vet med mig att det inte är intressant, inte i första hand. Så brukar jag låtsas och inbilla mig att detta är det viktigaste i hela världen, försöka förundras över vad som sägs och verkligen tvinga mig att bli engagerad. Efter ett litet litet tag så BLIR man verkligen engagerad och tycker att det är superintressant, oavsett vad det handlar om. För mig.
    Hujedamig! Bara du inte gör samma sak mot personer du umgås med. Det kan ju ge fel intryck Man kan ju tro att du är intresserad liksom -iaf av det man har att säga.{#lang_emotions_dreamer}

Annars är det en bra metod som jag ska försöka använda mig av på våra föreläsningar.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:53:28 följande:
    Det kan han inte, han är kille med tunnelseende. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nog så
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 22:55:52 följande:
    Fast det har egentligen inte med tvillingarna att göra, utan det är för att jag är luft.. Så trots att jag bara är luft så är besitter jag en stor intlägens ändå. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    "Mandi hälsar även att hon är "intälegent" trots att hon är luft (enligt hennes astrologiska element)"

Måste ju förklara vad jag menar med luft, så han inte blir förvirrad.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 22:56:35 följande:
    Jag såg det för sent, förlåt. Du får en kram istället
    Accepterad!
  • Velour

Sedek (citatfunktionen har lagt av), OK, då vet jag att du är genomskinlig när det gäller poker Så vår Las Vegasresa får vi glömma..

Svar på tråden Tråddödare forts....