Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-09 23:22:25 följande:
    Nej du gjorde visst inte det Men det är ju braaaaa och inte dåligt, sluta tyck det är jobbigt, för då blir det ett hinder. Läs om fördelarna och fokusera på dem istället!Du kanske inte är en fullpoängare på feeling, du har kanske några logik poäng också, men övervägande feeling. Eftersom du ändå använder logik till viss del när du resonerar, vilket jag har sett Men det är det där J:et och också spelar in, att du vill ha ordning o reda.
    Jag läste på om dina kombinationer och det är precis det intrycket jag har fått av dig, även de negativa bitarna Du kallas även för "the Lawyer"
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 23:24:54 följande:
    Är det för att han tycker jag är så snygg och sexig? *nyfiken* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Absolut! Det är ju Sedek vi talar om här! Han har verkligen fastnat för dig!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 23:24:56 följande:
    Och jag är mest tacksam för att?Jag har lägst intelligens?Jajajajaja, hög intelligens är ändå inget att hänga i julgranen när det gäller karriär, framgång och privatliv. Det är bara bra att ha när man måste lösa logiska komplicerade problem, analysera en massa grejer. Källarjobb. Har inga ambitioner där ändå.
    Jag glömde bort den där delen med intelligens när jag spann vidare! Nej nej, du är tacksam för att Mandi är så snygg och sexig!{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 23:26:39 följande:
    Ja det ska kännas bättre (det var meningen i alla fall)Alfons sexiga farsa... Det är ju som att säga att prusiluskan i Pippi är sexig
    Åh, du och din pep talk! I want the real deal! Så det så! (även om du fick mig att må bra en stund iallafall){#lang_emotions_yell}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 23:30:00 följande:
    Nä.. han är ju så kåt på dig så det bara skriker om det, alla vill bara ha dig.   Eller inte.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men jag väljer bara de bästa! Så det så!{#lang_emotions_cool}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 23:30:45 följande:
    Hmm.. det var bara för att jag skrev så.. berätta nu vad du tänkte! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hmm..nu måste jag tänka efter hur det började. Det började nog med att jag skrev att det är bra att iaf nån av oss är intlägänt. Så skrev du att vi måste ha lidit under hela tiden då du inte var med i tråden. Sen skrev jag att vi är väldigt tacksamma över att du är här, men att Sedek är mest tacksam..

Sen utvecklades allting till en mish mash som jag inte kommer ihåg..Till slut handlade det om att Sedek är tacksam för att du är här för att du är så snygg och sexig..

• Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 23:31:10 följande:
    Hoppsan, så du har kollat upp min personlighetsprofil...Även de negativa bitarna.. Nu förstår jag inte, du menar att det finns något negativt med min personlighet? Det måste du ha fått om bakfoten.
    Man måste ju kolla på helheten förstår du väl! Du får försöka dölja dina negativa sidor, men dina kombinationer avslöjar dig
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 23:33:42 följande:
    Tillåt mig småle.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vadå da? Menar du att jag bara lyckas haffa bottenskrapet? Är jag så värdelös?{#lang_emotions_cry}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 23:35:48 följande:
    Det är bra med ambitioner Tog det braá slut sen?Kan inte låta bli med pep talk, det går inte. Men man ska aldrig säga "det går inte" I morgon, lovar, ska INTE försöka muntra upp en endaste själ i morgon, LOVAR.
    Ja, det braá tar alltid slut för mig när jag märker att det bara var nåt nån sa för att få mig att må bra. Det ska vara ÄKTA! Äktaäktaäktaäktaäktaäktaäktaäktaäktaäktaäktaäkta!!! (om det är komplimang)
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-09 23:37:42 följande:
    Nej inte dölja. Vara medveten om dem och försöka använda dem till nått bra istället, det finns metoder för det med Precis som att det verkligen inte är något dåligt med att vara feeling!
    Men allt blir fake när man försöker göra sig till nåt man inte är, eller undertrycka det man är. Mer genomskinlig än så blir man inte. Syns rätt igenom.
Svar på tråden Tråddödare forts....