• Midka

Tråddödare forts....

Fiona: Det finns ingen ruta att skriv i hos dig på fejjan...

• Midka
    Velour skrev 2010-01-06 12:44:59 följande:
    Har du även lagt till J{#lang_emotions_heart}A? Nu är det många människor på en gång.... {#lang_emotions_innocent}

Mycket roligt!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-06 12:50:10 följande:
    FL finns inga språkregler what so ever Det är därför jag skriver svenska och engelska blandat. Men risken är att, sitter man för mycket på FL så kan det faktiskt påverka språket till det sämre
    Hmm....
    Nä! Bara tillfälligt.
  • Midka

Vi ska ut på promenad hade vi tänkt... Dock är det över 10 minus, lätt snö och det blåser ca 8-10 m/sek...
    Känns inte helt lockande men det blir olidligt svårt att få hela familjen i säng annars... Vi ska ju ändå upp med väckarklocka {#lang_emotions_cry} imorgon...

• Midka
    Velour skrev 2010-01-06 12:57:49 följande:
    Ja, J hjärtar A har jag lagt till Nu har jag:*Midka*J hjärtar A*Fiona*Scratchy*Isnogoodtror inte det var nån mer....
    Vi får ses sen.. Nu ahr till och med gubben fått för sig att vi ska ut...
    Kram!!
  • Midka
    Grizelda skrev 2010-01-06 19:55:15 följande:
    Nej men usch! Trodde inte man fick ha sex på FL...
    De flesta där måste driva, ink TS... Ser inte äkta ut.
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-06 20:00:00 följande:
    Den är som väl på skoj.
    Faan vad sen jag är....
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-06 20:19:45 följande:
    det är en annan fråga. Härom dagen var det någon som fiskade kvinnor runt Uddevallatrakten...
    Jag ska genast fråga vad min man håller på med! {#lang_emotions_surprised}
    Fiska så där på blankaste Januari!!!
  • Midka
    Midka skrev 2010-01-06 20:23:32 följande:
    Jag ska genast fråga vad min man håller på med! Fiska så där på blankaste Januari!!!
    Äh! Fy, vad tråkigt det blev... Finns ju ingen humor alls i det... *suck* Har nog större jobbånger än jag trodde.....
  • Midka
    Grizelda skrev 2010-01-06 20:17:24 följande:
    Fast jag undrar ändå hur många sliskiga gubbar som sitter och r-nkar till sådana trådar... Örk.
    Hmm.. Om man söker sådan förustelse är jag tveksam på att man hittat till FL... Iof är siste idioten inte född och på dessa sajter skyltar folk hej vilt med magbilder odul.
Svar på tråden Tråddödare forts....