• Midka

Tråddödare forts....

*suck igen*
    Om man söker sådan förlustelse.... ska det vara.

• Midka
    Ord blind skrev 2010-01-06 20:28:59 följande:
    Du får hålla bättre reda på din karl!! 
    Har han vatt på dig osså... ?? Oj, oj!!
  • Midka
    Grizelda skrev 2010-01-06 20:29:33 följande:
    Då måste du vara en god FL-medlem och kasta ut honom. Genast. Det går inte för sig att bo i Uddevalla och tro att man ska komma undan med sådant, oavsett om han är oskyldig eller inte. Det handlar om det kollektiva manliga icke-fiskar-ansvaret!
    Dumpa han, sparka på han och sen gråta ut här hos er.... Äkta FL-manér!
    {#lang_emotions_kiss}
  • Midka

Min man hälsar att så länga han inte piskat på någon så tycker han inte att jag har fog att kasta ut han...

Vad ska jag göra?? Hjälp mig....

• Midka
    Grizelda skrev 2010-01-06 20:39:04 följande:
    Att han säger emot dig är väl skäl nog? Och hur kan han veta att den där "någon" inte VILL ha pisk? Alltså är han fördomsfull också... Bara gråt ut här på FL, båda två, så kommer det att kännas bättre sedan  .
    *ASG*
  • Midka

Nä, hörni! Nu tar jag snart kväll och pysslar med familjen... (och förbereder mig för den stora A-dagen, A som i arbete, ansvar, aptrist, alarmklocka.... )

Go natt på er!!
    *trådkramar i massor!!*

• Midka
    Polly S skrev 2010-01-06 20:50:19 följande:
    jaha, nu visade Valpen glatt upp hur 'duktig' hon varit: ett styck ica-kort i småsmulor!
    Mums!!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-06 21:03:28 följande:
    ja, hon tycker ju det iaf!
  • Midka

Hej på er!!
    Betyg:
    Min klass var så väldigt duktiga (välartade, studiemotiverade från övre mellanskiktet...) så jag vet att de var fett irriterade att inte fler kunde få 5:or. Dock blev jag i jämförelse med dem, den som satt med överlägset flest 2:or. Jag och två killar. I en annan klass tror jag att jag skulle fått bättre betyg. Iof spelar det ingen roll eftersom kunskapen skulle vara lika dålig.

Då handlade det inte om läraranas pedagogik utan om elvens (dvs min) förmåga att tillgodose sig kunskapen. Jag menar... Jag var ju trevlig så något annat än att jag var studietrött kunde det inte vara.... *drypande ironi*

Idag har jag lärt mig att det finns fler studiemetoder än att bara veta vad som är viktigt till proven...
    Men jag ä int bitter, ja int!!

• Midka
    Velour skrev 2010-01-07 21:35:27 följande:
    Nu tänker jag ta en dusch! Vill ta tid på hur lång tid det kommer att ta så om ni skulle hjälpa mig, vore det bra. Ta tid från och med - NU!!
    Sååå, när jag kommer in så går du.... {#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Tråddödare forts....