• Midka

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-07 21:43:31 följande:
    Hej och tack ;)Jag blir tokig när jag är ensam hemma. Först går jag mina kompisar på nerverna vis atelefon. När örona nästan är blåslagna så går jag ut en sväng och går min runda sen kommer jag hem och börjar på nytt trakassera folk via telefon sen blir det FL:s tur och få sin dagliga dos av moi ;)
    Då är det bara att leta i gamla trådar och försöka döda så många som möjligt... Då får du att göra en stund...
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-07 21:43:31 följande:
    Hej och tack ;)Jag blir tokig när jag är ensam hemma. Först går jag mina kompisar på nerverna vis atelefon. När örona nästan är blåslagna så går jag ut en sväng och går min runda sen kommer jag hem och börjar på nytt trakassera folk via telefon sen blir det FL:s tur och få sin dagliga dos av moi ;)
    Här kan du dessutom försöka slå Velour i antal inlägg och då har du oxå att göra så att helgen kommer försvinna i ett kick!!!
  • Midka

Idag har jag satt mina snöiga fötter på jobbet. Klarade av att vara där i ca... 1 och en halv timme! Sen fick jag ta komp och åka och handla i lugn och ro. Lillen på dagis och jag fika med en kompis! {#lang_emotions_surprised}

Kors vilken jobbig dag det varit....

• Midka
    Polly S skrev 2010-01-07 21:49:34 följande:
    var det alltså tänkt att du skulle jobba längre?
    Jag skulle jobbat 3 och en halv timme längre men tyckte det räckt som det var.{#lang_emotions_laughing}
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-07 21:59:18 följande:
    Jaha, jag menade mest om jag ska berätta vilket land jag kommer ifrån eller vart jag bor men men. Jag fyller snart 30. Har varit gift i snart 8år, har två söta,underbara söner på 7&2. Kom hit till Sverige nångång på stenålder tillsammans med mina föräldrar från Iran. Ja, jag vet inte. Fråga ni om jag har glömt nåt. Ni får jättegärna berätta vilka ni är också.
    Jag landade i sverige 1973, på Nacka BB (Sthlm), så jag kom hit lite efter dig...    gift sen några år, har ett barn som fyller 6 år i år och har farit på FL sen i våras (praktiskt taget oskuld fortfarande....   ).
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-07 22:02:18 följande:
    Glömde skriva att jag tillhör en av de anonymaste i tråden...
    Mmm, jag gissar på att du är antingen "känd" eller lever under skyddad identitet eller något mitt emellan.
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-07 22:06:38 följande:
    ja, det tycker jag du gjorde rätt i!själv jobbade jag 8-16 och gjorde inget vettigt alls.

Jag fick i alla fall fikat ihop med en kompis på em fast lillen var på dagis! {#lang_emotions_surprised}
  • Midka
    Grizelda skrev 2010-01-07 22:08:03 följande:
    Jag är här! Minns att det var spännande när vi uppfann elden! .
    Smiley
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-07 22:10:01 följande:
    det skulle förklara allt!
    Eller hur!!!
    Tyckte den satt fingret precis på den springande punkten!

Smiley
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-07 22:12:20 följande:
    I början av juli.
    Jösses!! Hon yttrade något om sig själv!!

Smiley
Svar på tråden Tråddödare forts....