Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-25 00:06:53 följande:
    Haha.. fan vad äckliga vissa av dom ser ut.. *ryser* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Eller hur!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-25 00:30:51 följande:
    Nähä vännen.. nu ska jag gå och sova. Är super trött. Godnatt!!!Puss och kram! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Oki då. Sov så gott. Puss och kram
  • Velour

Jag har varit duktig idag. Har lyckats få ihop EN sida på rubikskuben

• Velour
    Polly S skrev 2010-02-25 17:57:19 följande:
    och mer än EN sida till på hemtentan?
    Jag är klar med hemtentan, helt och hållet Ska snart gå och lämna in den. Yaaay!{#lang_emotions_cheers}
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-25 17:59:28 följande:
    skönt!lämna in förresten -mailas den inte in?
    Han vill helst att vi som kan lämna det utskrivet gör det. Och jag har ca. 5 min till universitetet så jag känner att det är lika bra att jag gör det.

De som bor i Norrköping får dock maila.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-25 18:25:26 följande:
    Loppan mår mycket bättre och har fått behålla den lilla mat han velat äta idag. Snart ska jag dra igång med att tvätta alla handdukar och sängkläder som gått åt, det vill säga inte så lite... Tur vi har lätt att få tvättid här i huset!
    Känner igen allt det här tvättandet av lakan etc.

Men så skönt att Loppan börjar ta igen sig Kram!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-25 18:26:35 följande:
    Hej o go kväller på er Är så sjukt trött...har sovit ca 2-3 timmar på 2 dygn I tisdags så flyttade det in en stor fläkt i köket, från den går ett rör ner under golvet (eh, rättare sagt SKIVORNA som ligger där golvet låg..) o där ska den vara i någon vecka eller flera, dom kommer komma hit o göra "stickprover" ibland för att se om det hjälpt el behövs längre tid "hoppas det går snabbt" vilket nu gör att vi lever i ett konstant dovt surrande/dånande Annars så är det väl bra...typ
    Heeeeej!

Men vad lite sömn Vad taskigt läge detta. Hoppas det inte behöver ta längre än en vecka då.

Hur är det annars?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-25 18:21:45 följande:
    Grattis vad skönt!
    Tack vännen!{#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Tråddödare forts....