Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-02-25 18:44:43 följande:
    Tack, det är så skönt *ignorerar att jag själv har ett värkande huvud och har sovit tre timmar mitt på dagen idag*
    Verkar som att du får huvudvärk ofta nuförtiden....{#lang_emotions_undecided} Hur är det egentligen?
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-25 18:49:20 följande:
    Hej "vinkar" Joodå, förutom det så är det väl ok...knallar på o längtar till våren.Kämpar på o får vardagen att fungera med barnen o alla "måste göras snarast", diskuterar diverse olika saker med ex-maken, enda dagen helt sjuk i huvudet o andra dagen ganska ok att prata med "skitsof...." (  )Ex-sambon pratas det med om helt andra saker men i alla fall nästan lika viktiga för att få vardagen på jobbet att fungera...han kommer inte ge upp mig...Det är konstigt att man kan känna så starka skuldkänslor för att man inte vill o kan ta tillbaka en person som faktiskt fått en att må så dåligt... Är väl det att jag avskyr att göra någon annan ledsen...
    Skönt att det iaf går bra med det mesta. Din exman påminner, som sagt, väldigt mycket om mitt ex men har man barn ihop så är det så bra om man kan komma överens generellt.

Kan tänka mig att du är en person som har samvete så det räcker och blir över Ditt exsambo verkar vara lite slug han Men han måste väl ta och inse att han inte kan hålla på hur länge som helst. Han är väl inget barn..
    Jag hoppas att du står på dig hela tiden
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-25 19:00:55 följande:
    Jag önskar att det var läggdax nu.. är så trött. Nu märker man vilka effekter det har på kroppen när man inte får näring i sig som man behöver.
    Vad illa Du kan fortfarande inte behålla mat som sig bör?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-25 19:07:25 följande:
    Nej.. jag kämpar och äter, men får inte behålla den och det känns, kroppen börjar bli svag.
    Men fy..Men ärligt. Detta är inget du ska stå ut med. Det måste finnas en behandling som går ihop med de mediciner du tar för tillfället. Jag vet inte jag...men det känns som att du inte har stött på seriösa läkare.

Jag tog min son till olika läkare de sista två veckorna och märkte stor skillnad mellan varje läkare. Det var därför det tog så lång tid innan han fick penicillin. Det var för att de första inte tog de nödvändiga proven medan den sista verkligen brydde sig.

Har märkt att det räcker med att ens tonfall låter irriterat för att läkaren ska ta illa upp och sluta bry sig om sin patient, iallafall i vårt fall.

Kan du inte fortsätta söka hjälp så du inte kollapsar på riktigt?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-25 19:28:35 följande:
    Jag vet inte, jag är så grundligt undersökt så det finns inte mer kvar av mig att undersöka. Det är när jag blir/känner mig stressad eller orolig som det drar igång ordentligt, huvudet och magen är tydligen sammakopplade och det jag kan göra är att ta min medicin. Funkar inte det så är det sjukhuset som gäller, för att få näring där.
    Vad synd att det blir så.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-25 19:33:17 följande:
    Ja, men det löser sig.. Det som är jobbigast är tröttheten och att man blir så matt i kroppen.
    Mmm..förstår det..

Hoppas det löser sig A.S.A.P. Kram!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-25 20:07:55 följande:
    Blev det läggdax för allas barn nu.. alla bara försvann.
    Jag var tvungen att åka till universitetet för att skriva ut och lämna in mitt arbete. Hann dit i tid, skrev ut men kunde inte lämna in det eftersom dörrarna dit lärarfacken ligger var låst Så jag får åka dit imorgon innan kl.9 och lämna in..
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-25 20:14:54 följande:
    Haha.. fick det här i min inbox på ds. "Lyckans man,...Ja jag menar att han som får dej är lyckans man...mm..du verkar verkligen vara en sweet mandi.."Inte illa..
    Men såklart{#lang_emotions_sunny}
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-25 20:53:06 följande:
    har ju inga barn, men fastnade i telefon.mamma & pappa ska ta hem morfar från vårdhemmet hela mars (tagit tjänstledigt), lite sista chansen, blir han inte bättre kan han inte flytta hem, utan då är det permanentboende som gäller.
    Åh hoppas det ordnar sig!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-25 20:54:31 följande:
    nej, vad dumt! vilket hus håller ni till i?
    D-huset. Ärligt talat hade jag ingen aning om att det skulle vara stängt där. Trodde att så länge det gick att ta sig in i byggnaden, att man även kunde ta sig in i de utrymmen också.

Men nada panik. Jag gör det på morgonen
Svar på tråden Tråddödare forts....