• Sedek

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-02 21:28:06 följande:
    Hehe... det används nog i hela Sverige... i alla fall de delar där människor har bra ordförråd... alltså inte i Stockholm och uppsala, men överallt annars...
    Attans!

Ordförråd är som sagt var överskattat.

Liksom.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-02 21:29:02 följande:
    Good evening bitches!!! Min första dag på jobbet var underbar...
    Hey! Grattis!

Vad är det för jobb?

Proffesionell Verbalnitare?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-02 21:30:45 följande:
    Åhhhh, jag ogillar islam nåt enormt och du frågar om islam :p. Jag vet inte vad bahaí-sektet tror på men om jag säger så här. Kristendomen -  Jehovasvittne-mormorerna-livets ord.  Nåt grovt jämförelse men förstår du vart jag vill komma? Jag har en kompis som är Bahaí och det var han som sa det att dom måste erkänna islam/mohammad som religion/profet men att deras så kallade " tro " är nåt annat. Blev det krångligt eller?
    Ok, en slags rang eller en gren eller en syn på hur man bör/ska leva som muslim?

Rättrogen
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-02 21:34:05 följande:
    Eh, tror att Jehovas och mormonerna räcker som liknelse. Livets ord är inte så konstiga som det sägs.
    {#lang_emotions_innocent}
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-02 21:48:23 följande:
    Den passar väl mig eller. Ville göra min taktik explicit. Och ja, explicit är också ett nationellt användbart ord. Internationellt faktiskt om man ändrar stavningen lite...
    Utmärkt!

Tack för förklaringen, tyda.se kärvade lite...
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-02 21:58:59 följande:
    Hello! Helt slut efter en låååång dag. Behöver massage, hela kroppen är helt stel
    Skickar väl över lite massage då

Så kan vi passa på att prata livschoaching medans jag knådar dig!
  • Sedek
    Grizelda skrev 2010-02-02 22:01:54 följande:
    Mystiskt... det var ju någon som skrev konstiga inlägg här, men de var ju inte så att de behövde anmälas.
    Vad jag vet är det bara ett inlägg här som blivit bortplockat...
  • Sedek
    Grizelda skrev 2010-02-02 22:04:37 följande:
    Oj, vad var det?
    Mitt fel... Anmälde mitt eget inlägg där jag råkade skriva en grej som inte skulle outas.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-02 22:07:57 följande:
    såklart. vem annars?
    Äh lägg ner!
Svar på tråden Tråddödare forts....