• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-31 23:05:22 följande:
    Dammsugning och andra hushållsysslor räknas inte!
    Det var inte det jag menade
  • Sedek

Nu är det kvällen för mig

Kom ihåg inför måndagen och veckostarten:
    En HEL vecka FULL av möjligheter! Fråga, vad kommer denna veckan ge mig?

God natt på er!

• Sedek
    Grizelda skrev 2010-02-02 14:37:09 följande:
    Uj, här var det flasigt .
    Flasigt

Jo tjena, här är det flasigt!
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-02 15:00:26 följande:
    Flasigt? Vad är det för norrländska?!
    Nähedu det måste vara skånska det där
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-02 15:05:31 följande:
    Men jag är ju skåning och fattar noll?! Hon måste ha adopterat ordet från norrlands inland eller nåt
    Jo jag vet, men ni kanske bor på var sin sida. Öst & Väst... Ni är ju lite sära där nere

Sitter du på jobbet nu?
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-02 15:13:53 följande:
    Nej, vi bor i storstan båda två om jag inte minns fel Jag sitter på jobbet ja. Det är snöstorm här igen så jag ser inte fram emot att gå hem. Önskar att teleportern verkligen var uppfunnen.
    Ja med, tar mig en liten paus från allt jobbande. Läser tillbaka i tråden lite och ser att ni pratat om bilderna på mig i peruk... Det är min nya profilbild på fejjan, men jag kan lägga till dig i min lista här på FL också.

Snö i skåne brukar betyda kaos... Hoppas du har vinterkängorna på
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-02 15:30:02 följande:
    Ja, jag såg den på fejjan innan idag, läckert  Det har varit kaos hela vintern här. Vi har ju haft snö sedan i december, första snön i november - inte klokt! Vedervärdigt!
    Tänk vad man kommer att välkomna våren!!! Se det positiva mitt i snöhelvetet
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-02 15:48:55 följande:
    Jag kommer köra vårskrik som Ronja Rövardotter tror jag
    Så nu ska du vara både Ronja och Madicken? Nu får du allt bestämma dig, du kan väl inte lägga beslag på alla Astrids figurer {#lang_emotions_laughing}
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-02 16:06:17 följande:
    Nä, Karlsson på taket kan du ta
    Åh tack...{#lang_emotions_djavulsk}

"Karlsson, karlsson, väääärldens bästa karlsson"
  • Sedek
    Sedek skrev 2010-02-02 15:17:18 följande:
    Ja med, tar mig en liten paus från allt jobbande. Läser tillbaka i tråden lite och ser att ni pratat om bilderna på mig i peruk... Det är min nya profilbild på fejjan, men jag kan lägga till dig i min lista här på FL också. Snö i skåne brukar betyda kaos... Hoppas du har vinterkängorna på
    Och så vill jag ju inte att Vellan ska ge sig på mig som hon annars lovade att göra... Vem vet vad hon kan hitta på{#lang_emotions_innocent}
Svar på tråden Tråddödare forts....