Velour skrev 2010-02-02 16:32:18 följande:
Uppdatering: Lillkillen har haft jättesvårt att kissa pga smärtan. Så vi gick till
VC där de tyckte att det såg ut som om han har en liten infektion på själva snoppen/under förhuden. Ingen urinvägsinfektion som jag trodde. SKÖNT! Så vi fick med oss salva att smörja in under förhuden så att infektionen och smärtan ska avta. Sen fick vi en alsolösning att bada på utslagen på kroppen. Sen måste han äta Alvedon flera gånger om dagen plus Tavegyl. Jag HOPPAS verkligen att det har tar slut så snart som möjligt, för det är faktiskt besvärligt! Sedek: Så du fick samtal från Norstat till slut? Vad skönt att det inte var jag på telefonen, för det jag hatar är att störa mitt i barnskrik/nattning/matdags etc. Visst, det är väl aldrig kul att få såna samtal, men det finns vissa tider som är mindre lämpliga än andra. Hahah, är du rädd för vad jag ska hitta på om jag ger mig på dig? Jag trodde att du var tuffare än så
"Den som är starkast måste också vara snällast" som Bamse sa. Jag är jättetuff, ooootrooooligt tuff, men vill inte att du ska ge dig på mig ändå. Det har inte med tuffhet att göra, eftersom jag är så otroligt jättetuff...