Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Nähä, nu känner jag att jag vill sova en stund så jag orkar plugga sen. Ha det så gott alla. Vi kanske ses senare.

Kram

• Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:18:13 följande:
    Gomorron Velour.
    God härlig morgon! Vaknade vid 13.45...gick och duschade....åt lite mat...och bara har det skööönt!

Hur är det själv?
  • Velour

Nä, jag ljög om det sista. Jag har det inte allt skönt. Jag har pluggångest

• Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:25:49 följande:
    Det är okej. Jag sitter fortfarande och kollar på hotell, får snart motorstopp där uppe. :)* Kramar om Velour så lite av hennes pluggångest släpper. *
    Fortfarande? Men ni skulle ju göra det till en kul lek ikväll? Då kan du väl släppa det ett litet tag.

Åh vad härligt med en kram! Jag är en väldigt fysisk människa och kan leva på en kram väldigt länge
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:27:14 följande:
    Men aziz. Nåt jag kan göra? Puss? Kram? Drink? Mat? ........Kyss?! Vad som helst för en liiiiiten smile.
    Jag fick ju en kyss för ett tag sedan..fast det skadar inte med en till{#lang_emotions_dreamer} Sen gillar jag även mat, för mat äter jag för att det är gott och för att njuta av det, inte för att bli mätt. Drinken kan vi spara till träffen Och PUSS!{#lang_emotions_kiss}

Så, nu tror jag att ångesten släppte lite.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:34:59 följande:
    Jag har 7 stycken i burken men det är så jäkla många hotell så jag blir tokiiiiiiiiiiiiiiiiig. Hittils har jag 7 så det blir semifinal och final ikväll så får vi se vilken som vinner. Du också? Vet du vad en av mina smeknamn är?...........Bache khers...Alla kallar mig för det eftersom jag nästan är på alla runt omkring mig.
    Wiiiiiii, vilken kramfest det lär bli sen då

Men sju hotell är ju jättemycket! Kan inte du hålla dig till just dessa? Säg till dig själv att det räcker nu. Så, och så väljer ni bland dessa sju. Punkt slut och därmed basta
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:37:21 följande:
    Jag tror att jag är den enda irani-tjejen som inte njuter av mat.. Äter mat bara för att få stopp på hungern. Beundrar dom som kan sitta och äta i flera flera minuter och njuta av maten. Skulle vi träffas då? Förhoppningsviss innan jag fyller 40 så jag åtminstone har charmen kvar när jag ska få dig på fall.
    Ah, vad synd för då går du miste om bland de härligaste upplevelserna. Mat är EROTIK för mig! Fast det beror på vad det är för mat och vem mitt sällskap är också.

Ja, vi måste ju träffas NÅN gång, men förutom tråddödarträffen vet jag inte när faktiskt. Jag skulle ju ha kommit upp till Sthlm för några veckor sedan, men det blev ju inte av..Så vi får se
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:39:16 följande:
    Fick den i min mail för nån dag sen och öppnaden den på jobbet. Satt och drack kaffe och jag nästan satte i halsen. Jösses vilken fräck liten gamling. Fast skön på sin sätt. Jag som inte ens finns säga Du till mormor.....
    Eller hur!! Det är sällsynt med såna gummor i Iran verkar det som.
Svar på tråden Tråddödare forts....