Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-07 16:42:49 följande:
    Den här är otroligt bra gjort. Det är duel mellan javadiya och sosola. Skitkul enligt moi.
    ">

" target="_blank">

Vad sköna grabbar! Riktigt bra, ja! Satt för ett tag sedan och kollade på iranska killar som dansade breakdance. Förbaskad fint var det. Gläder mig att breakdancekulturen fortfarande finns kvar där
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:48:03 följande:
    Erotik I SIG är ännu bättre. Dröm dig bort nu......tom mage....en kropp doppad i tequila...känslan efter en stund när det börjar "snurra" till där uppe....Och så fortsätter du med lite mera tequila...häll i dig pressad citron samtidigt som du häller i dig tequila direkt ur flaskan......och så fortsätter du lite till med.............* F*n det börjar smitta sig av urbefolkningskulturet i landet jag ska besöka. *
    Mmm..ja erotik i sig{#lang_emotions_dreamer}..Ja, man blir ju helt varm i kroppen av lite tequila. En härlig kille i närheten också och så är det kört för min del{#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:51:24 följande:
    Velour:Äh, det var fel länk jag skickade till dig. Skit.....Det var den här...lyssna noga på det dom säger.
    ">

" target="_blank">

Del1
    ">

" target="_blank">

Del2
    För långa klipp, men bästa delen var när de presenterades Det var skitkul. Och så när javadia kom upp på dansgolvet och så sätter de på - KASSETTBAND. Kommentaren efter då: "Det här är originalet från Japan"
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:53:34 följande:
    Ja, vissa klipp jag ser på youtube glädjer mig enormt. Kolla på andra klippet runt 2:15 sek. Gud så jag skrattar.
    Damn it, här får jag bevisad för mig vilka brister i det persiska språket jag egentligen har. Jag förstod inte så mycket.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 16:58:44 följande:
    Ja, en härlig kille var kört för min del också innan. Nu för tiden får jag slå mig själv i nacken så jag inte klär av killen naken med blicken.
    VEM?
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 17:01:55 följande:
    Ja, jag har sett dom där klippen runt tusen gånger tror jag. Min lillskit är helt facinerad så han brukar sitta i min knä utan att röra en muskel och bara stirra på dom när dom börjar dansa. Nu struuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuntar jag i hotell-titandet och ska ägna mig åt youtube en halv timme innan jag börjar lagat mat.
    Hhehe, så lillen gillar också sånt? Härlig liten grabb

Ja men vad bra! Njut av lite roliga klipp och låt knoppen vila lite.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 17:03:17 följande:
    PUSS. Dina brister i persiska språket jämnar ut sig med mina i det svenska språket. Så det är lugnt.
    {#lang_emotions_sunny} (även om du är bättre på svenska än jag är på persiska)
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-07 17:05:46 följande:
    Ha?.......Har jag sagt nåt?..........Vem? Vad? Hur? När?............Det står inte rätt i bollen min där uppe när det kommer till en viss sak. I och för sig så är det mest jag som lider av det....ingen annan har klagat.......Förstod du ett ord?.....Nä?.......Good.

Just nu står det inte rätt i knoppen på mig heller när det gäller en viss sak Så vi kan väl lida tillsammans lite, du och jag.
  • Velour

Men VEm vem vem vem vem vem vem vem vem vem vem?

Svar på tråden Tråddödare forts....