• Sedek

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-02 22:06:26 följande:
    Du vet Sedek skriver ju väldigt mycket provokativa saker här i tråden, till skillnad från oss andra. He had it coming...
    Ärligt talat så har jag träffat några som uppfattar positivism (är det ett ord?) som väldigt provokativt.

Att de stör sig på personer som ofta är glada. Antar att det finns en psykologisk benämning på de också
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-02 22:10:10 följande:
    näver!
    Nu stavar du nog lite fel...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-02 22:10:03 följande:
    Mmmhhmmm...ajabaja. Fast egentligen blev jag inte alls illa till mods
    Sååå..., får jag göra det igen?
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-02 22:18:04 följande:
    jag har svårt när folk är sådär odelat positiva eller negativa, det känns som om det inte finns några nyanser och jag har svårt att tro på det då, det känns inte genuint. gör det mig till en bitterfitta? (= psykologisk benämning, I'm sure)
    Nej absoult inte!

Jag är inte odelat positiv, som nu, nu är jag lite nedstämd! Bra va! I am normal too!
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-02 22:18:53 följande:
    ...fast gnäll är nog snäppet värre. sa jag gnälligt.
    Håller med, folk som klagar och gnäller till höger och vänster. Energisugande!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-02 22:20:49 följande:
    Äh, jag är så trött efter att ha lärt mig en massa på jobbet så jag hinner inte läsa i det tempot ni skriver. Jag ger upp. Godnatt!!!
    Nattinatti

Vila organen ska du.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-02 22:24:14 följande:
    Snacka om att hålla skenet uppe! Jag är också nedstämd, men det är för att jag blir så trött av att plugga och för att jag känner stress inför hemtentan som är i slutet av denna månad.
    Det för att du inte ser mig...

Jag sitter här med långt stripigt hår vått av förtvivlans tårar

FL är en bra ventil, bort från verkligheten lite grann.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-02 22:24:29 följande:
    hade du varit odelat positiv hade jag nog inte orkat prata med dig i tråden. nej, du är lite bättre än normalt!
    Oj, tack det värmer

Du är fin Fiona.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-02 22:26:16 följande:
    Jävla sovtöntar i den här tråden.. Natti på dig oxå då!
    Våra organ vi tänker på.

Natti natti!
Svar på tråden Tråddödare forts....