Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-11 23:10:51 följande:
    Det där hittade du på nu!Hehe, du ser! Ska inte mycket till att få mig.. hm... ja du fattar.
    Du tror inte att jag är så intelligent att jag lärt mig något av sociologin?

Var det så lätt att få dig upphetsad?{#lang_emotions_innocent}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-11 23:12:47 följande:
    Den vänstra är på mig, miffot till höger har jag ingen aning om vem det är... han bara liknar lite.
    Pinsamt!
  • Velour

Fiamedbarn, poppa lite popcorn och joina mig i porrunderhållningen i tråden

• Velour
    Sedek skrev 2010-03-11 23:14:48 följande:
    Jag tror du är så intelligent att du tror du kan lura i mig vad som helst Ja, hurså?
    Stackare!

Vadå hurså? Det var ju du som påstod att du var lätt att få upphetsad. Jag förlängde ditt påstående bara.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-11 23:14:48 följande:
    Jag tror du är så intelligent att du tror du kan lura i mig vad som helst Ja, hurså?
    Fast tror gör man i kyrkan. Eftersom jag inte är troende så vet jag att jag kan
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 23:14:50 följande:
    Velour: inlägg #19061Sedek: Ska du ha dina händer på mina bröst eller ska du fortsätta?
    Åh gud, jag orkar inte titta bakåt i tråden..
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 23:18:56 följande:
    Näää.   Undrar om det fortfarande är släkt lampa med nerdragna gardiner som gäller när folk gör barn?!
    Ja, när man gör barn ja. Men inte när man har vilt, hett sex. Då kan det hända närsomhelst och varsomhelst.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-11 23:20:41 följande:
    *snor popcorn av Vellan och fila mina naglar**väntar på att det ska bli lite action i tråden*
    Tror du det blir det nångång? Hittills har det alltid slutat innan de har "fullbordat" det så att säga
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 23:21:02 följande:
    TYST kvinna. Du har fått mig upphetsad så låt mig coola av/ner mig innan jag går och lägger mig. * Tar tag i Velours huvud och ger henne en passionerad kyss så hon glömmer tal-förmågan. Passar på och drar av henne nattlinnet. *
    Men jag är väl inte den ende i tråden som skriver?

Jag har inget nattlinne heller...
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-11 23:22:00 följande:
    Ja, hurså... sån är jag*Skrev nått som jag raderade för känsliga läsare*
    Stackare!

Sen när bryr du dig om känsliga läsare? Kom igen, var inte så hänsynsfull och pryd nu..
Svar på tråden Tråddödare forts....