Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-03-11 22:23:16 följande:
    Jaja, nu måste jag logga ut och gå och lägga mig i badet så jag sedan kan gå och lägga mig i sängen så att jag orkar jobba en dag till innan jag får lite helgledigt Godnatt och trådkramar till er!
    Ha det så skönt.

Godnatt och trådkram
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 22:29:36 följande:
    Eftersom det bara är vi kvar så kan jag skriva några persiska ord utan dålig samvete. Två av killarna kallar mig för KhálAl-dándon. Dom retar mig ibland och frågar vart jag brukar träna? BAshgAhe-ánkabodha? Som sagt det kan kännas ibland men absolut inte lika starkt som när jag hade övervikt.
    Jag hade gärna blivit kallad för tandpetare...
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 22:33:46 följande:
    Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh shit. Jag har B-kupa nu och gubben min har väl aldrig klagat men däremot får jag oftast höra av herr. Kamran att han nog inte skulle känna skillnad på fram och bak om han blundade. Aja, kommer snart. Ska bara få i mig lite nikotin.
    Meh, han ska väl inte tänka på dina bröst Du har din man vars åsikter är viktigare iaf.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 22:45:30 följande:
    Velour? Är du kvar? Jag älskar hennes dans. Den här dansen vill jag så gärna lära mig.
    ">

" target="_blank">

Tycker du att jag är elak om jag säger att jag inte ser något fint i den dansen?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-11 22:46:47 följande:
    Fy satan.. jag skulle inte vilja gå runt och bära på dom.
    Nej, inget att vara stolt över direkt. Men bilden ser fake ut.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 22:48:47 följande:
    Säg det till honom. Han kommenterar allt.
    Hahah, vad söt han är. Men säg bara: Det är väl inte ditt bekymmer
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-11 22:49:58 följande:
    Rose, ska du åka bort?Velour, du får fundra själv på svaret på din fråga...
    Eftersom du gjorde tummen ner så antar jag att du tycker illa om BH-löshet.

Men ligger man i sängen och FL-ar så är BH för mycket att ha på sig.
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 22:50:40 följande:
    Nej, varför skulle jag det? Det är ju vad du tycker. ;)Jag är ju inte normal heller. Tror inte att irani-tjejer/kvinnor är så förtjusta i den dansen om jag tänker efter. Eftersom jag bara har killar runtomkring mig så har jag väl blivit som dom.
    Phu!

Ja, killar har en lite...annorlunda smak.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-11 22:52:03 följande:
    Kollade inte så noga men man kan ju hoppas för hennes skull. Föredrar min a-kupa framför det där.
    Självklart!
Svar på tråden Tråddödare forts....