• Sedek

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-06 21:06:50 följande:
    Hej hej Bjuder alla på kakor. Hur är det med er då? Själv har jag varit hos mamma, städat, lagat mat åt henne sen åkte jag hem, har lekt och busat med killarna hela dan. Sitter här och väntar på att maken ska komma hem med pizza snart så vi kan lata åt framför tv:n
    Åh tack

Gott.

Jag bjuder på chips, stora leenden och varma kramar.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-06 21:10:53 följande:
    Tråden som heter "Melodifestivalen 2010"? Det var inte mycket som hände i den tråden..Mest snack om vilka tävlanden som var snyggast etc..
    Neeeej!

INGEN tråd. Jag bara menar själva programmet, kollar på det i bakgrunden. Han va bäst bara.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-06 21:11:12 följande:
    Åh, halleluja nån som är på bättre humör sen sist? :p Är inte förtjust i chips men ostbågar tack :) Stora leenden och varma kramar är alltid välkomna ;)
    Hehe, var jag på såå dåligt humör sist?

Det brukar inte hålla i sig så länge som tur är.

*Springer iväg och köper lite ostbågar till Roses*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-06 21:13:40 följande:
    Men....
    Vadå men?

De tar inte slut om det var det du undrade

• Sedek
    Velour skrev 2010-02-06 21:12:20 följande:
    Åh tackar tackar! Jättemumsigt med pizza, åt en härlig pizza igår (till Sedeks förskräckelse eller hur man nu säger).
    Oj vilket rykte jag har.

Eftersom man ska leva som man lär så kan jag tala om att jag åt pizza idag också
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-06 21:16:33 följande:
    Meh, jag trodde du menade melodifestivaltråden eftersom jag förut frågade vilken tråd du menade. Nä, jag är bäst!
    Varför är du då inte med i Melodifestivalen?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-06 21:19:12 följande:
    Är det en beskrivning av mig? Om det är det så stämmer det till 99%. Den sista procenten som inte stämmer är hårfärgen då jag har nästintill svart hår.
    Hehe, men du är väl inte knubbig heller!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-06 21:20:52 följande:
    Jepp, det var du.   Jag kan inte heller va sur länge. Jag blir tokig så efter en stund ger jag upp. Brukar skrika och gapa åt gubben ibland när han nånting som går mig på nerverna sen efter 10 minuter kan jag ge honom en puss. Ja, jag vet jag är knäpp. I början blev han alltid förvirrad när jag kunde va snäll en halv timme efter att ha skrikit öronen av honom men jag tycker så här " Nu har jag skrikit och gapat ut det som gjorde mig arg så varför ska jag gå runt och fortsätta va arg? "
    Förnuftigt. Dumt att bära på en massa inneboende ilska. Ut med det bara!

Jag surar och säger dumma saker ett tag men sen går det över, brukar vara rätt så behärskad som tur är.

Den som är starkast måste också vara snäll som man säger!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-06 21:23:51 följande:
    Jovars! Iallafall om jag jämför mig själv med mitt gamla jag, då jag vägde 54 kg.
    Grattis till numret!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-06 21:20:23 följande:
    Nej, det var inte det jag menade...*Suckar besviket*
    Jag vet

Hon får bara halva kramar, enarmskramar du vet. Känns det bättre?
Svar på tråden Tråddödare forts....