• Sedek

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-03 22:41:36 följande:
    do me! do me! ...with the name calling, nothing else!
    Det var ju också ett gulligt sätt att komma med skamliga förslag Fiona
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-04 16:19:38 följande:
    hej trådvänner! hoppas ni har en bra dag i snön! jag valde fegalternativet och SMSade, eller ja, ett MMS med bild på Valpen & grattis, samt ett SMS där jag skrev att jag inte ville bråka, att vi fick reda ut det när de kom hem. får se om jag får svar. annars har jag * jobbat (så glad, en av mina smarta-men-loja killar på B-kursen skrev MVG på provet idag -har till och med analyserat och skrivit en hel sida om en dikt! yey! så kul att se hur stolt han blev! ) * haft möte med mentorsklassen och SYV inför de individuella valen i åk2 * grävt (ja, grävt!) fram pappas bil ur snön för att åka och köpa fler bokhyllor (vi har varken takräcke eller dragkrok på bilen) * fikat med mormor, sen skjutsat henne till morfar och varit lite social där känner mig nöjd över produktiviteten. nu ska vi bara se om vi får hem bokhyllorna! hörs ikväll!
    Precis när jag skulle somna igår, var precis mellan vaket och sovande tillstånd, nästan så man vakendrömmer. Så plötsligt är det som att en hel konversation dimper ned, exakt det du skulle säga till hon du har en "sak" med!!! Soklart, varenda ord. Och så kunde inte jag sova... Funderade ett tag på att gå upp och inboxa dig men sen somnade jag.

Nu har du ju smsat och jag kan inte tala om för dig vad du borde göra, men om du ville så kunde du fått ett 2 minuters tal från mig att ringa och köra

Väldigt konstigt
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-04 18:32:28 följande:
    MOHAHAHA....
    Skräms du?

Snökvinnan
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-04 19:18:15 följande:
    Heh..? Det var med tanke på inlägget tidigare... Snökvinna...bah... Faan vad snö...vet inte vart jag ska göra av allt längre... men nu har jag i alla fall fått hem kläderna jag köpt Så nu är jag en aningen gladare, särskilt efter att ALLT passade o satt perfekt Tycker alltid det är lika skrämmande jobbigt att beställa kläder, får ångestkänslor varje gång jag ska välja storlek...   men nu blev allt som sagt RÄTT Jeansen...26" sitter perfekt Helt ok...tror jag...joo, det är det nog. Åh, köpte några linnen/ toppar...påminner lite om korsetter i utformningen... JÄTTEFINA om man frågar mig ,  strl 32/34....o dom passade också perfekt... Mysko...  tror dom gjort om storlekarna.... SÅ NU VILL JAG HA SOMMAR SÅ JAG KAN HA MINA FINA LINNEN / TOPPAR PÅ MIG -Jo, jag veeeet att jag kan ha dom nu med...men jag vill ju inte slita på dem under alla lager av tjocktröjor... vill ju att dom ska synas...typ
    Fiiiiint!

Toppar och linnen får mig att tänka på en svunnen tid långt bortom all snö och kyla
    Det är nog över snart, det där med snön.

Jag har roat mig med att skriva ett inlägg i en tråd om grannar. Jag spädde på allt jag kunde för att få se lite reaktioner, hehe, det fick jag!
    Men det är inte deras fel, de känner inte mig och vet inte mina baktankar.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-04 19:49:09 följande:
    Jaha...nämen det var juh kul o prata med dig med....
    Ja det var roligt. Tack för praten...

Gick du nu?

Jag är ju här, skulle bara slänga kidsen i säng och skapa än mer bistra miner i grann-tråden.

www.familjeliv.se/Forum-5-74/m50501118.html

Moahahahaha
  • Sedek

Nu är min data klocka, i skrivande stund 20:08. Det är nått speciellt med den tiden. Inget annat klockslag kan det.

Nån som kan gissa?

Nu går jag och pluggar lite, återkommer lite senare

• Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-04 20:35:50 följande:
    Åtta minuter över åtta....ok... Ja, om det känns speciellt för dig  så är det ju bra att du fick uppleva den tiden i dag Även om du o alla andra  (som lever...) upplever detta klockslag (8 min över 8...) 2 gånger på dag, varje dag.... 
    Njae, inte riktigt rätt.

Om du har en klocka med segmentsdisplay så är det flest segment som lyser just vid det klockslaget. Inget annat klockslag har fler segment tända!

Eh... borde kanske inte veta sånt men vad gör man som liten kille när man inte kan sova, jo man funderar på hur många segment som kan lysa i klockan
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-04 21:29:23 följande:
    And the thread is dead.
    Nehej då!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-04 21:03:23 följande:
    9669?
    Naughty you, grattis!
Svar på tråden Tråddödare forts....