• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-06 21:21:36 följande:
    Det är du själv som bidrar till ditt rykte! Så du åt pizza, luktade det sådär äckligt unken ost och gammal skinka? (såsom du beskrev pizza sist)
    Nejdå, jag försökte ju få DIG att associera pizza på det sättet.

Eftersom du minns det, så kanske du kände liiite av den smaken?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-06 21:27:34 följande:
    Nej, lovar på heder och samvete. Seriös, jag drömde om "dig" igår kväll. Drömde om vår framtida träff/dejt. Och så som jag skrev innan såg du ut i min dröm. Det där lät ännu mera lebbig. Tror jag ska hålla min käft nu.
    Oj, ska ni på dejt?

Nice!

Glöm inte ta lite bilder som ni kan lägga upp här sen
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-06 21:30:09 följande:
    Fast mina kompisar tycker jag är knäpp. Jag kan bli arg på dom, skrika och gapa sen kan jag ringa efter en halvtimme och fråga om vi ska göra nån i slutet av veckan. För det mesta brukar dom lägga på luren för dom tycker dom har rätt att vara arga på mig i nån dag eftersom jag har skrikit och gapat. Jag vet inte om jag är knäpp eller om dom är knäppa. hmmm...*Ger mig själv en kram*
    Anger management?

Du kan få en enarmskram av mig

Velour blir lite avis när jag delar ut fasta varma helkroppskramar.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-06 21:31:41 följande:
    Nej, Bamboo för att vara korrekt. Sen har jag en favorit cafeteria i gamla stan som ser ut som en grotta, där var vi efteråt. Little persia har inte öppet lördag/söndag tyvärr. Då är det kvällsdisko.
    Vad hände sen då?

Detaljer I tell you, detaljer!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-06 21:30:55 följande:
    Fast jag missbrukar inte snabbmat, så jag har rätt att unna mig lite dålig mat då och då. Det är min rättighet god damn it, min rättighet!!! Nej jag kände smaken av väldigt goda ingredienser. Åt en kycklingpizza för första gången igår. Vilken pizza åt du idag?
    Grandiosa, fryst färdigpizza. Lite nyttigare

Jag är överviktig nu, nästan 95 kg. Inte snyggt, jag lovar. Men det är medvetet. Äter som en häst i tre veckor till. 1 mars är det LCHF till 100% som gäller i minst två månader, ägg, fett, tonfisk o majo. mmmmmmmmm.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-06 21:35:16 följande:
    Ehhh, be om ursäkt? Jag brukar skrika och gapa åt nånting dom har gjort. Varför ska jag be om ursäkt? *förvirrad*

"Det är inte lätt att va ödmjuk, när man är felfri som jag"
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-06 21:37:20 följande:
    Det skulle du gilla va? :p Nej, än så länge är det killar som gäller här.
    Fast du kanske drömde nått annat...

*hoppas hoppas hoppas*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-06 21:36:08 följande:
    Neeeeee....grejen är att hon redan har någon som ger henne de varma kramarna, så jag behöver kramarna bättre. Det är ju så kallt därute
    Ja men jag har ju redan sagt att jag sparar de goa varma helkroppskramarna till dig
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-06 21:47:14 följande:
    Hej tråden, nu är jag hemma efter en härlig dag! Ska kolla film och mysa lite med mannen, så jag får vänta lite med att läsa ikapp. Hoppas ni har haft en bra dag, ni har skrivit en massa iallafall Kommer in och kniper 10 000 sen Puss och kram!
    Mysa med mannen{#lang_emotions_innocent}

Är det så det heter hemma hos er? Ska du ta 10 000 får det bli en snabbis, eller ett snabbmys som ni kanske säger
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-06 21:43:36 följande:
    Vad jag drömde om efter velour intresserar nog inte dig :p Alltså jag lovar om Golzar står framför nån vacker dag kommer jag äta upp honom. Fuck så snygg människan är. Mums, mums, mums, mums ;) Velour: Men jag har väl inte exploderat nåt hemsk här inne eller har jag? * tittar snällt med mina söta, bruna hundögon *
    Meh, du kan väl hitta på lite.

*besviken*
Svar på tråden Tråddödare forts....