• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-06 22:34:25 följande:
    Han kommer säkert att säga att han har så mycket mer än så egentligen...
    Det har jag inte... Alltid för mycket månad kvar i slutet på lönen.
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-06 22:40:02 följande:
    Svenska Akademins OrdLista
    Ah, fröken språkpolis
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-06 22:39:57 följande:
    Men om man tar tag i orsaken till sockerberoendet så går det väl att bli av med det? Jag undrar vilka saker som kan få en att bli beroende av socker... Men jag håller mig nog ifrån amfetaminet iallafall
    Sluta ät kolhydrater, tar ca 3-5 dagar sen är det värsta över!

Ja skippa amfetaminet du
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-06 22:41:51 följande:
    Ja, det var precis det jag tänkte...inte på lönekontot. Han har nog en hel del gömt under madrassen
    Nehej du!

De finns i Belize och huset
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-06 22:43:18 följande:
    Grattis Jag nöjer mig med 9999
    Tack{#lang_emotions_cheers}

9999 är inte helt fel det heller, grattis tillbaka!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-06 22:39:28 följande:
    Jag kan inte mycket om juridik men jag vet att det är omständigheterna när vadet slås som gäller för att utse vinnaren. Så det hjälper inte om han bestämmer sig för att bya namn ikväll. Det går inte igenom så snabbt och då kommer jag inte vara intresserad längre...
    Ah men skit i det då!

Min granne Nietche Sånt kan man få kompisar på!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-06 22:46:29 följande:
    Och med tanke på hur litet Belize är så kan de inte vara svåra att hitta. Hänger du med Vellan?
    Nu var jag kanske otydlig, men huset jag refereade till är ju det jag bor i nu. I Belize finns nått annat som inte går att hitta så att säga.
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-06 22:46:45 följande:
    Som jag ser det går det bara att bli av med sockerberoende i teorin. I praktiken är det i princip omöjligt att undvika socker om man inte lever som en asket. Ta tex vitt bröd, när man ätit det omvandlas det till mer "socker " än att äta rent socker.... Vissk kan jag undvika vitt bröd men hur länge? Socker finns i nästan all mat. Det jag gjort är att sluta äta smågodis helt och hållet. Allt socker är däremot helt omöjligt att undvika så det blir kamp lite då och då... Lite som att hålla pittbull instängd, ibland sover den och det är lungt, ibland lever den om utav bara helvete och då får man vara envis och stå emot.
    Njaeaeeä. Nu vet jag inte om jag håller med. Det går att bli av med så länge man skippar kolhydratsrik mat. Max 5% kolhydrater i det du stoppar i dig, max 50 gram om dagen.

Ett helvete första veckan sen går det bra! Provat flera gånger och jag går på det igen 1 mars.

Beach 2010 here I come{#lang_emotions_cool}
Svar på tråden Tråddödare forts....