• Sedek

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-03 22:01:49 följande:
    "Dom ska öppna fönstren i mig och släppa in ny frisk luft i mig", citerar min läkare. Vet inte, dom ska göra mig mer mottaglig för den hjälpen jag får mm mm. Det är en sorts antidepressiva som jag ska ta samtidigt som jag tar den sorten jag redan har. Sen skulle jag se till att ha lugnande hemma för biverkningarna kan tydligen vara hemska..
    Ah, Lyrica antar jag.

Du gör nått åt hur du mår och bara det är ett stoort steg på vägen att hitta tillbaka till din fulla potential.

Du kommer ta dig ur detta, var så säker!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-03 22:18:34 följande:
    Just det ja! Så han får vara dig tacksam då
    *Visar tacksamhet*

• Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-03 22:19:32 följande:
    Nej, det skulle du inte.. jag lovar. Det är skitjobbigt, man kan inte bara ohh vad kul vi sticker iväg.. utan det ska tänkas och grubblas en massa först, sen kanske vi kan åka. 3 st..
    3 st

Är du inte klok!

Fast det har jag också, men jag är ju inte klok heller
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-03 22:29:06 följande:
    *försöker hålla ena ögat öppet*
    Du har fortfarande inte sagt vad du jobbar med!

Spell it out nu då
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-03 22:29:14 följande:
    De flesta tror att jag bara har sonen, men jag kan inte prata om flickorna här. Jag vill ha fler, ställer du upp.
    Ouch... Eh, hm, tja, mm... jo, nej, öh, hhmm,

En TILL..., känns väldigt långt borta just nu. Men om man nu skulle vilja ha fler en dag i framtiden så kan man ju i alla fall öva på själva produktionsmomentet under tiden.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-03 22:29:52 följande:
    jag tror ni med 3 barn är bra på att jonlera -så välorganiserad skulle jag aldrig kunna bli!
    Hehehe, du skulle bara veta

Jag är inte speciellt välorganiserad, men av någon anledning så flyter det på ändå. Det är nog ren och skär tur att det funkar...

Lyckas man med bedriften att avla fram 3 småttingar så har man inget val, om man vill ha ett drägligt liv, än att försöka skapa lite ordning i kaoset.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-03 22:35:35 följande:
    det här var redan ganska infekterat och  nu vet jag inte riktigt hur jag går vidare. helst skulle jag skippa kontakten tills det blåst över eller jag mår bättre, men imorrn fyller hon år. fan. kommer knappast undan med ett grattis-SMS -eller..? *suck*
    Höj dig över och skicka det där sms:et du

Hoppas det reder ut sig vad det än är för nått, krångel med nära och kära är sårande och smärtsamt.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-03 22:36:28 följande:
    Det är sekretess på det. Jag kan antingen tala om var jag jobbar eller när jag jobbar, men inte både och. Och eftersom jag ofta kommer att tala om när jag kommer jobba så kan jag inte tala om var. Av säkerhetsskäl. Jag kan inboxa dig om jag kommer ihåg någon dag.
    "... någon dag"

Jag kommer sitta och stirra på det där inboxbrevet tills det lyser 1 oavbrutet.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-03 22:37:12 följande:
    haha, vilket gulligt sätt att komma med skamliga förslag!
    Äsch, avslöjad

Var det så uppenbart...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-03 22:39:54 följande:
    Nej hörni, nu lägger min kropp av så jag säger godnatt. Fiona, jag vet faktiskt inte det där med smsgrattis imorgon, men det är nog värt ett försök. Det kanske leder till att ni reder ut saker och ting. Ni andra, simma lugnt. Kram och godnatt!
    Godnatt och kram!
Svar på tråden Tråddödare forts....