Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-09 22:15:51 följande:
    Du är så välkommen du också. Brukar laga mat till halva kvarteret så inga problem alls
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 23:25:46 följande:
    ER
    grattis!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 23:34:04 följande:
    O en till kom tillbaka! Tackar, tackar. Det var liksom fritt fram för mig att ta det där numret
    ja, inte mkt fight.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 23:33:03 följande:
    Det var förut nån som undrade vart Sedek har tagit vägen. Ja, det undrar jag med...
    det var jag! visst var det länge sen?
    du har inte honom också på FB?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 23:40:20 följande:
    Känns det bättre idag? Med tanke på allt som hände igår.
    njae, lite.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 23:45:46 följande:
    Jag skickade en vänförfrågan för väääldigt längesen, men han är nog inte aktiv där. Eller så ville han inte bli FB-vän med mig
    han är nog inte aktiv, alla vill ju vara kompis med dig!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 23:47:08 följande:
    Jag förstår. Saker och ting måste ju falla på plats på jobbet. Hoppas det kommer nya besked/lösningar i veckan som kommer så att ni ser en ljusning iaf
    jag hoppas mötet iaf kan ge ngn tillfällig lösning, men en tung vår blir det oavsett.
    ska försöka planera in roliga  mysiga saker så jag orkar.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 23:56:31 följande:
    Ok, förhoppningsvis blir det bra lösningar. Ja, du måste ju orka! Det där med effektivitet är A och O fattar du väl! Spelar väl ingen roll att situationen ser ut som den gör och att det blir tufft. Vadå tufft förresten?? Är du svag eller?? Du måste stänga av och vara hundra procent effektiv och se till att varendaste elev får MVG, annars är du inte värd att jobba som lärare. Inte ens din lilla fjuttlön kommer du att vara värd!
    precis, effektivisering är nyckelordet!

(hon svarade aldrig i tråden förresten!)
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 23:52:49 följande:
    Det här är typ första gången i hela mitt liv nån har sagt så till mig 
    det har jag svårt att tro, du verkar otroligt social!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 00:03:03 följande:
    Hon tänkte nog att det var ni som var hopplösa Hahahah, ååh, vad vissa människor är roliga!
    jag blir bara mörkrädd när folk har så dålig självinsikt. förr eller senare går det ju åt skogen...
    men det är ju deras problem.
Svar på tråden Tråddödare forts....