Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

jag fick f.ö lite revansch när jag träffade på ett gäng bonniga före detta klasskamrater från mellan- och högstadiet.
    de var inte helt snälla då och jag som pojkflicka lärde mig bita ifrån rätt bra. mitt skinn på näsan är ganska starkt nu.
    när vi sprang på varann på krogen för några år sen var killarna helt till sig och tyckte jag var så snyyyyyygg.
    njae, jag ser nog ut ungefär som jag alltid gjort -det är de som gått ner sig...

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 01:55:45 följande:
    Vad häftigt! Var hon utstött innan, när ni gick i skolan?
    nej, inte utstött, men väldigt väldigt tillbakadragen och blyg.
    hela kittet som man kan åka på som tonåring, finnar, fett hår, glasögon. och så nu -wow!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 02:02:13 följande:
    Wow! Det kan jag tänka mig känns jävligt gött!
    jo, faktiskt.
    de tuffaste tjejerna i klassen när vi var 15 var iofs de som aldrig utbildade sig vidare, fick en radda barn med 4 olika pappor och blev tjocka, så i jämförelse med det är det kanske inte ngn jättekomplimang?
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 02:09:24 följande:
    Hehe, har en tjej som var coolast i högstadiet, hon gick nätt och jämt ur gymnasiet, skaffade barn och levde på soc. Såg att hon hade lagt upp bilder som hon tagit på The Studio (a la fotomodell) och hon ser så jäkla GAMMAL ut. Min sambo tyckte hon såg tio år äldre ut än mig, så tråkigt för henne att ha haft sin peak vid 15 års ålder liksom...
    ja, de man avundades då peakade ju verkligen då -trist om livett var som bäst när man var 16 liksom...
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 02:11:03 följande:
    Själv var jag nog snyggast mellan 20 och 25 men känner mig som snyggast nu! Trots trivselkilon och begynnande rynkor så har jag nu fått självkänslan man så desperat hade behövt då
  • Polly S

antal inlägg:
    J hjärtar A: 321
    Fiona: 657
    Velour 1390... 1390?!
    hur bär du dig åt?

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 02:14:16 följande:
    Ja, läggdags. Imorgon är det tänkt att jag och killen ska ta en promenad
    åh, lite skönhetssömn på gång?
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 02:15:26 följande:
    Ja då måste du vara utvilad ju!!! Jag måste också sova, det är meningen att jag ska ta han om sonen när han vaknar om fem timmar, måste sova lite innan dess. Nattinatti mina gummor
    sov gott!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 02:16:55 följande:
    Hoppsansa! Tror du att du kommer att vara någorlunda pigg på endast fem timmars sömn? Men godnatt på dig och nördkramar
    5 timmars sömn är OK i veckorna, men på helgerna vill jag sova mer!
Svar på tråden Tråddödare forts....